מותג האופנה טימברלנד יוצא ב"קמפיין הגשם" בישראל לחורף 2008.
במסגרת הקמפיין הבינלאומי של טימברלנד, שיעלה בנובמברר 2008 ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב הכולל: שילוט חוצות, מודעות בעיתונות יומית ובמגזינים, קד"מ בחנויות, פרסום תלת מימדי על שתי הקירות בנתיבי איילון וסרטון פרסומת שיוקרן בקולנועים ברחבי הארץ למשך חודש שלם.
קמפיין הגשם קמפיין החורף של טימברלנד העולמי, בא לקדם את המסר של עמידות המוצרים במים והענקת הגנה מרבית, מכף רגל ועד ראש, בעת השימוש במוצרי טימברלנד.
קמפיין החורף של טימברלנד ייערך על ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של 600 אלף שקלים.
לדברי דיויד בידרמן, מנהל מותג טימברלנד בישראל: "המותג האמריקאי טימברלנד הפך לשם נרדף לאופנת פנאי, נוחות איכות וספורט אתגרי. החורף הקולקצייה שמה דגש על אופנתיות, איכות, וטכנולוגיות חכמות כמו עמידות מוחלטת של המוצר במים "
לדבריו: "חברת טימברלנד, המזוהה מאז הקמתה עם קירבה לטבע ושמירה על איכות הסביבה מייצרת מוצרים, שמאפשרים נוחות מרבית בתנאי שטח פתוח, כולל בחורף הגשום. גישה זו באה לידי ביטוי לא רק בבדים אלא גם בעיצוב החנויות למשל, החנות החדשה, שנפתחה בקניון רמת אביב מצוידת בריהוט, שעשוי מעץ ממוחזר ולא מעץ שנכרת במיוחד כדי ליצור ריהוט."