טלפארמה עד הבית מקבוצת פישמן רשתות יוצאת בימים אלו בקמפיין פרסום באתרי האינטרנט בהשקעה של 100,000 שקלים.
קמפיין הפרסום ימשך כשבועיים ויתמקד בקהלי מטרה של ילדים להורים בגיל השלישי, דהיינו אוכלוסיה בגילאים 50-65 אשר מטפלת בהורים מבוגרים.
ניצן שקל, מנכ"ל טלפארמה עד הבית מציין, שמטרת הקמפיין הינה להעלות את המודעות לפתרונות העונים על מגוון של צרכים ובעיות המאפיינים את אוכלוסיית הגיל השלישי. החב' מציעה מגוון עצום של מוצרים שונים כגון עזרים למבוגרים, מוצרי ספיגה, תוספי תזונה, ציוד רפואי ביתי, תרופות שאינן כלולות בסל הבריאות במחירים מוזלים במיוחד ועוד, אשר מגיעים ישירות לבית באמצעות משלוח תוך 24-36 שעות.
טלפארמה השיקה אתר אינטרנט חדש הנותן פתרונות ומוצרים לאוכלוסיית הגיל השלישי. קמפיין האינטרנט יתמקד בשירות האינטרנט החדש שהחברה מציעה - אתר סחר משוכלל המכיל מוצרים ומידע בנושאים רלוונטיים לגיל השלישי ומאפשר לבצע דרכו הזמנות.