רשת חנויות הדיו DMO השלימה את בניית תקציב הפרסום לשנת 2008 בעלות של 2 מיליון דולר.
משרד הפרסום שנבחר להוביל יחד עם החברה את הקמפיין החדש, שעולה בימים אלו לאוויר, הוא משרדם של בורודה קפלן, המנוהל על ידי גיא בורודה ורון קפלן מרמת השרון ומשרד יחסי הציבור א.מ.ן ויינר, המנוהל על-ידי אסף ומיקי ויינר מהרצליה פיתוח.
הרשת יוצאת בקמפיין מיתוג מחדש כרשת ירוקה, התורמת לאיכות הסביבה, ומשקיעה בחינוך הלקוחות, למיחזור מחסניות הדיו ומניעת השלכתן לפח, הגורמות לזיהום אקולוגי. מוציאה לשוק בימים אלה אריזת חיסכון חדשה של מחסניות דיו.
הרשת עוסקת בימים אלו גם בפעולות התרחבות ובחודשיים האחרונים פתחה סניפים נוספים ברמת גן, רעננה ובני ברק; בערי פריפריה, כגון: צפת, אשדוד, באר שבע, קריית גת; במגזר הערבי בשפרעם.