בית החולים ביקור חולים שנרכש לאחרונה על-ידי ארקדי גאידמק עולה בקמפיין ראשון בו הוא מבשר על התחדשות עם הפנים לעתיד.
כחלק מהקמפיין בחר ביה"ח לעלות בלוקיישן הכי חזק בירושלים, קיר ריינס, הנמצא בכניסה הראשית לעיר, הפרסום נחשף למאות אלפי נוסעים מידי יום הבאים לירושלים מכביש ירושלים ת"א והנכנסים לירושלים מכביש מודיעין. גאידמק יצפה בכל הנכנסים לירושלים במשך חודש וחצי.
לדברי מנכ"ל החברה, דני מולדבסקי: ירושלים מתחילה לקבל תקציבי פרסום גדולים מבעבר מחברות מסחריות אשר מבינות שירושלים מהווה נתח שוק חשוב עבורן. כמו כן, הרשות המקומית הבינה לעשות בכך שהרחיבה השנה את שטחי הפרסום בירושלים, אך עם זאת פרסום בקירות עדיין נותר המדיום הלוקאלי הכי חזק בעיר.