פרוייקט ייחודי וראשון מסוגו בארץ יחנך השבוע במתחם חנות הדגל של גולף אנד קו בהדר יוסף.
מדובר בתערוכת כרזות קריאייטיביות המביאות הצעת מכר מנקודת מבט נקייה, ללא כותרת, ואשר מיועדות להעביר את ערך המותג בדרך קריאייטיבית, תדמיתית ולא מכירתית.
לפרוייקט הייחודי נרתמו אנשי קריאייטיב ממשרד הפרסום גליקמן נטלר סמסונוב, בניהולו של דודי בן סימון, כאשר כל אחד מאנשי הקריאייטיב קיבל מותג שונה ממגוון מותגי הבית של גולף אנד קו ויצר בהשראתו את הכרזה.
כך למשל - למותג הנעליים האיטלקיות מקס מורטי עיצבו כרזה המראה שרוך נעל, כדימוי לפסטה, כרוך סביב מזלג. למותג גולף קידס עוצבה כרזה המראה אוברול של קטנים על קולב של גדולים, למחלקת הטקסטיל עיצבו כרזה המראה מגבות צבעוניות מגולגלות על רולר של צבעים, למותג ההלבשה התחתונה אינטימה עוצבה כרזה המראה זוג תחתוני תחרה תלויים כעטלפים על רקע ליילי ועוד.
פרוייקט זה, אשר יושק בחג החנוכה ויוצג במתחם החנות במהלך חודש דצמבר, שאב את השראתו מפרוייקטים דומים בעולם בהם מותגים בינ"ל כגון: אבסולוט וודקה, קוקה קולה ועוד מגייסים אנשי קריאייטיב, צלמים ומעצבים גרפיים המעצבים כרזות המוצגות בתערוכות, בספרים ברוח המותג ובחנויות מזכרות.
פרט לאנשי הקריאייטיב במשרד הפרסום נרתמו לפרוייקט גם הצלמים: יקי הלפרין, עידו לביא, יורם אשהיים, ישראל כהן, רונן מנגן.