רשת המשביר לצרכן, יוצאת באירועי מבצע שקיות, שייערך יומיים בין ה-12 ל-13 לדצמבר בכל סניפי הרשת.
לרגל השקת המבצע תצא המשביר במסע פרסום באמצעות משרד הפרסום פוגל אוגלבי, בתקציב כולל הנאמד בכ-2 מיליון שקלים וכולל סרט טלוויזיה שישודר בערוץ 2, וערוץ 10, דיוור המבצע לכ-1 מליון בתי אב, רדיו, מודעות צבע בעיתונות ארצית ומגאזינים, אינטרנט וכן מסע קד"מ רחב בכל נקודות המכירה ובקניונים מובילים.
במסגרת האירועים, שיערכו בכל סניפי רשת המשביר לצרכן, יכללו מבצעי הנחות והטבות משמעותיות בכל מחלקות המשביר.
לדברי שירלי פאר, סמנכ"ל שיווק של רשת המשביר לצרכן: "המהלך השיווקי נועד להביא את הצרכן לרצפת המכירה ולהעניק לו את המבצעים וההנחות האטרקטיביים ביותר בכל התחומים בהם המשביר פועלת." עוד מסרה פאר כי: "אנו מחדשים לצרכן יון יום את המבצעים ברצפת המכירה וכן את נראות הסניפים על מנת ליצור עניין תוך גידול במכירות".
לדבריה: "במסגרת מסע הקידום מכירות יחולקו בזמן המבצע, בסניפי רשת המשביר החדש לצרכן ובקניונים מובילים ברחבי הארץ, שקיות וכן עלון שיחולק בדיוור לכמליון בתי אב."