חברת arc אינטראקטיב, השיקה משחק סלולרי אינטראקטיבי לטבעול, המחבר בין אריזות הכוכבים והכדורים של טבעול לעולם הילדים המחובר למותג. המהלך בהשקעה של כ-25,000 דולר.
המהלך פונה לילדים ובני נוער ומציע להם דרך ייחודית לשחק, ליהנות ולהתחבר לעולם התוכן ולכוכבים של טבעול באמצעות משחקים סלולריים הפונים לבנים ולבנות.כדי לזכות ב-playstation 3 מתבקשים הילדים לקנות אריזה של טבעול, למלא פרטיהם באתר ייעודי ולצרף את הקוד ע"ג האריזה.
תימור גורדון, מנכ"ל arc אינטראקטיב: "טבעול הצליחה לחבר בין המוצר בנקודת המכירה למכשיר הסלולר האישי ולעולמם של הילדים. המהלך האינטראקטיבי והמשחק הייחודי שפיתחנו בסלולר יוצר חיבור אמיתי הממשיך למצב את טבעול כחברה חדשנית ומובילה בתחומה".