חברת נירלט יוצאת בימים אלו במהלך שיווקי חדש לקראת פסח ומשיקה את הצבע המוכר והאהוב באריזה חדשה - אריזה מלבנית, בתכולה של 5 ל' למוצרי הנירוקריל סופר ונירוקריל 2000. האריזה החדשה נוחה יותר לשימוש ונשיאה, תהיה תחת המיתוג של נירלט ותימכר בפריסה ארצית הן בחנויות הפרטיות והן ברשתות העשה זאת בעצמך.
קהל היעד העיקרי הינו הצרכן הפרטי "העושה זאת בעצמו" על-מנת להפוך את חווית הצביעה לנוחה וקלה יותר. המהלך יגובה בתצוגות יחודיות בחנויות המרכזיות וברשתות השיווק.
אראל ברקאי סמנכ"ל השיווק ציין כי "לאחר שערכנו סקר צרכנים ובדיקה מעמיקה של אריזות שונות בשווקים שונים בעולם, הגענו למסקנה כי האריזה המלבנית הינה המתאימה ביותר לצרכי הצרכן, הן בנוחות הנשיאה והן במהלך העבודה. נירלט כחברה שחרטה את החדשנות על דיגלה תמשיך לחפש ולפתח רעיונות חדשנים, הן בתחום המוצרים, הן בתחום האריזה והן בתחום התצוגה כאשר הצרכן תמיד יהיה במרכז."