במסגרת חגיגות 30 שנה לחברת אפי חורי הפצה משקיעה החברה במיתוג מחדש, במסגרת מהלך המיתוג מרעננת החברה את הלוגו והמסרים השיווקיים. הסלוגן שיתווסף ללוגו יהווה את הבסיס למיתוג "חורי - יש חדש!" ומטרתו להדגיש את הבידול העיקרי של החברה ממתחרותיה.
אפי חורי הפצה שנוסדה ב-1978 מבצעת את המיתוג בכדי לתמוך בתוכנית האסטרטגית לשנים הקרובות. במסגרת התוכנית תדגיש החברה את יתרונותיה מול מתחרותיה ותפעל לפיתוח של מוצרים ושירותים חדשים וחדשניים.
המהלכים במסגרת המיתוג יכללו: - פיתוח מוצרים ושירותים חדשים תחת ארבעת מותגי הבית של החברה: BEST בתחום הטואלטיקה, לה סרה מילאנו - מותג איפור איטלקי איכותי, קלאסיק, בתחום האיפור והקוסמטיקה ואקסטרא - טיפוח הבית (חומרים ואביזרי ניקיון).
- השקעה באיתור ופיתוח פטנטים בתחום מוצרי הצריכה בהם החברה עוסקת.
- השקת אתר אינטרנט מחודש והפיכתו לאתר מכירתי.
- עיצוב מחודש לאריזות עם הדגשת המסר.
- השקת הלוגו החדש והסיסמה החדשה: "חורי- יש חדש".
לגיבוי המהלך השיווקי יעלה קמפיין, שיכלול קטלוג מהודר והודעות בעיתונות ובאינטרנט. כמו כן, משקיעה החברה בפוסטרים בנקודות המכירה.
במסגרת רענון המותג כל החומרים השיווקים של החברה ישאו חותמת חדשה בכל אמצעי התיקשור של החברה : תוויות, מארזים, שקיות, משאיות ועוד.
מנהל השיווק של חורי הפצה, עמית סיון, מוסר כי "הוחלט לחדש ולחדד את השפה התקשורתית של החברה. ובתוך כך לאחד את המסרים השיווקיים, לקדם באופן מאסיבי ומחודש את מגוון המותגים המיוצגים בחברה, תוך הדגשה של ערכי החברה, מובילות, חדשנות, עמידות, אמינות ושירות. עוד ציין סיון, כי היקפי פעילותה של החברה הולכים וגדלים וכתוצאה מכך נוצר צורך להשקיע מחשבה ואמצעים בבניית התדמית המחודשת והמודרנית של החברה."
האסטרטגיה החדשה פותחה על-ידי מחלקת השיווק של אפי חורי הפצה, שפת המותג החדשה עוצבה על-ידי רמי דגן וורד גרינבוים מסטודיו גרינבוים דגן.