קוברה, חברה ישראלית ותיקה המשווקת בגדי ים מזה 38 שנה, בחרה בדוגמנית אמנדה פאול, להוביל את קמפיין 2008 של המותג.
הקמפיין עולה בהשקעה כוללת של כמיליון שקל, והוא יתמקד בהפקת קטלוג מהודר בכיכובה של פאול, לצד פרסום בעיתונות הכתובה ובאמצעות דיוור ישיר, לקראת התחממות העונה.
הדוגמנית אמנדה פאול הוטסה לישראל באופן מיוחד לצילומי הקטלוג, ומשם טסה ישירות לפריז, שם היא מדגמנת בשנים האחרונות. הבחירה בפאול, מסבירה איריס נוטי, מנהלת השיווק של חברת קוברה, היתה בעיקר בשל המראה הכוכבת הזוהר והמתוחכם שלה, לצד היותו בעל 'ניחוח' חו"ל, האהוב במיוחד על הקהל הישראלי.
קוברה משווקת את בגדי הים בכ-160 נקודות מכירה ברחבי הארץ, בעיקר חנויות הלבשה תחתונה ובגדי ים, ובחנויות המפעל של החברה בהרצליה ובחיפה. החברה משיקה בימים אלה את קולקציית קיץ 2008, עם 30 סדרות חדשות המיועדות, לקבוצות גיל שונות כגון: גזרות ביקיני לגילאי 18+, סדרות שלמים, גיטרה, טנקיני ושמלות, לנשים בגילאי 30+ ועוד.