יורוקום, נציגת Nokia בישראל, עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ל-Nokia E90 הקומיוניקטור החדש. הקמפיין, באמצעות arc אינטראקטיב, בהיקף של כ-100 אלף דולר תחת הכותרת "ברוך הבא למשרד הנייד החדש".
נועה לור כרמלי, סמנכ"ל שיווק ביורוקום נציגת Nokia בישראל ציינה כי: "הקמפיין מציג את הקומיוניקטור המתקדם Nokia E90 שעונה לכל הדרישות המשרדיות. Nokia E90 הינו המכשיר האופטימלי ביותר הקיים היום בשוק לאנשי העסקים."
Nokia E90 קומיוניקטור הוא טלפון דור 3.5 לגלישת אינטרנט מהירה במיוחד, כולל העברה והורדה של קובצי מדיה גדולים בזריזות וביעילות. המכשיר תומך יישומי Office הכוללים מגוון רחב של אפשרויות וכלי ניהול ייחודיים ומאפשרים חיבור Online גם מרחוק, ממש כמו במשרד. בנוסף ליכולות המשרדיות, ה-Nokia E90 קומיוניקטור עשיר ביכולות מולטימדיה מתקדמות - מצלמת 3.2 מגה-פיקסל עם פלאש ופוקוס אוטומטי, מצלמת QCIF לשיחות וידאו, נגן מוזיקה מתקדם, רדיו FM סטריאו ועוד.
תכונות נוספות:
תאורה אחורית לעבודה נוחה וקלה גם בתנאי חושך, אפשרות גלישה ברשת מקומית אלחוטית (WLAN) וסריקת רשתות אוטומטית, קישוריות Bluetooth אלחוטית ו-GPS מובנה של חברת TELMAP המאפשר התמצאות קלה, מדויקת ומהירה.