אתר AllJobs.co.il, האתר היחיד המרכז את כל המשרות המתפרסמות במשק הישראלי, עולה בקמפיין פרסומי חדש שמטרתו לגרות את הצופים לבדוק כמה מעסיקים פוטנציאלים מחפשים אותם בכל רגע נתון.
התשדירים הטלוויזיוניים באורך של 6 שניות המדגישים את המסר המרכזי: אל תעצום עין, כשכל המשרות בישראל נאספות עבורך - תוכל למצוא משרה בה תמצה טוב יותר את הפוטנציאל הטמון בך. בנוסף לקמפיין הטלוויזיה, עולה קמפיין אינטרנטי בשיתוף אתר וואלה.
הקמפיין שיכלול השתלטות על עמוד הבית של וואלה והשתלטות על עמוד עוקב למשך שבוע שלם. הקמפיין האינטרנטי יחדד את עבודת האיסוף, הנעשית בידי מעל 30 אנשי צוות האוספים מ-1800 אתרים ועיתונים שונים משרות מסביב לשעון. בחמ"ל AllJobs אליו נחשפים בקמפיין, יישאל הגולש שתי שאלות לגבי המשרה בה הוא מעוניין, ויוצגו לו מיידית מסק המעסיקים המחפשים אותו עכשיו.
היקף הקמפיין כולו מוערך בכ-250 אלף דולר והוא יימשך כשבועיים. אמציה קידר, סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברה מציין כי "מטרת הקמפיין היא להציג בפני כל עובד את אפשרויות המימוש המקצועיות הפתוחות בפניו, בכל רגע נתון, במשק הישראלי. היום, לא מספיק לבדוק משרות בעיתון אחד או מס' אתרי אינטרנט, המשרות בישראל מפוזרות בהרבה מאוד אתרים שונים ולכן החשש לפספס משרה שדווקא היא המתאימה ביותר, גדול. AllJobs פותר את הבעיה הזאת לאנשים כשהוא אוסף את כל המשרות ושולח ישירות למייל של הגולש את כל המשרות החדשות המתאימות לו במשק."