בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
ערן שריג, 37, בעל תואר ראשון ושני בכלכלה באוניברסיטת בן-גוריון יכנס רשמית לתפקיד החל ממרץ. לערן ניסיון עשיר בשיווק, קמעונאות ומחקרי שוק. קודם למינויו בסטור נקסט היה שריג מנהל השיווק של חברת הביטוח AIG, ולפני כן היה 6 שנים בשטראוס כמנהל מותג הגבינות וכמנהל תחום המזון הטרי.
משען, הוביל בחמש השנים האחרונות את מחלקת המידע השיווקי של סטור נקסט והיה שותף לקידום החברה למעמדה הנוכחי כחברת המידע השיווקי המובילה בישראל.
במהלך תפקידו הוביל משען למהפכה בשוק המידע השיווקי כאשר סטור נקסט הייתה לחברה הראשונה להתחבר לנתוני אמת של קופות שופרסל והרבוע הכחול, וכן לקופות של חנויות רבות בשוק הפרטי. בתקופת כהונתו של משען הפכה סטור נקסט לספקית המידע השיווקי העיקרית של חברות רבות בתחום מוצרי הצריכה בישראל והגיעה להיקף כיסוי חסרי תקדים של שוק מוצרי הצריכה בישראל (למעלה מ-1500 נק' מכירה וכ 24 מיליארד שקלים מכר קופות).
גיא מלישקביץ, מנכ"ל סטור נקסט: "אנו מאחלים לבועז בהצלחה בתפקידו החדש בחברת האם שלנו. לבועז חלק מרכזי ביותר בהבאת החברה למצבה כיום. אנו בטוחים כי הניסיון הרב והמגוון שמביא איתו ערן יסייע לחזק ולהרחיב את מערך השירותים של סטור נקסט לטובת לקוחותינו - קמעונאים וספקים כאחד."
נועה ישר אל, 32, מונתה לתפקיד מנהלת השיווק בחברת לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, והזכיינית הבלעדית בארץ של מותגי משקפי שמש ומסגרות ראייה דוגמת פרסול ריי באן, דולצ'ה וגבאנה, ווג, פראדה, שאנל, ורסאצ'ה ועוד.
אות יקיר חיפ"ק, החברה הישראלית לפדיאטריה (רפואת ילדים) קלינית, הוענק לפרופ' לאונרד בלידן, מייסד מכון הלב ומנהלו לשעבר של מכון הלב במרכז שניידר לרפואת ילדים, במסגרת הכנס המדעי השנתי של חיפ"ק שנערך לאחרונה במלון דן-פנורמה בתל אביב.
הסרטון הוא חלק מקמפיין רב תחומי של שמיר לקידום המודעות לסרטן המעי הגס, שהוא הסרטן השני בשכיחותו ובקטלניותו בישראל. הסרטון ישודר בשידורי קשת במסגרת זמן הקהילה. הסרטון מציג משחק של משלושה יוצא אחד כאשר בסופו אחת הידיים מופיעה כיד של חולה המחובר לעירוי. מדובר במסר חזותי חזק אשר נועד להבהיר לצופה כי לאחד מכל שלושה ישראלים מעל לגיל חמישים יש פוליפים במעי הגס, שהם סימנים מקדימים להתפתחותו של סרטן המעי הגס.
בעקבות רכישת ניו-פארם על-ידי קבוצת שביט, יוצאת הרשת במהלך אסטרטגי ראשון ופותחת באמצעות קמפיין רחב, מלחמה על נתח השוק של הניו פארם. במסגרת הקמפיין תזכה רשת ניו פארם את 400 אלף בתי האב החברים במועדון 365 בהחזר כספי על השתתפות העצמאית בעת מימוש כל מרשם לתרופות ברשת. כמו כן הקמפיין מכריז על הקדמת מבצעי הפסח ומתן הוזלה של 40% לכלל הלקוחות במחלקת הקוסמטיקה, כאשר חברי מועדון 365 יהנו מהוזלה נוספת של 20%.
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...