ג'וב טוב - חברת השמה, גיוס והעסקת כוח אדם סטודנטיאלי ואקדמאי, עולה בקמפיין לילי רחב היקף. הקמפיין, אשר הותאם למדיה האלטרנטיבית ויוחד לפלטפורמת הלילה של "לעומק התודעה", יופק על-ידי חברת נכס, החברה הכלכלית של התאחדות הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. במסגרת הקמפיין יופצו מאות מודעות פרסומת על לוחות בחדרי שירותים בלמעלה מ-100 מוקדי בילוי מרכזיים של צעירים וסטודנטים ברחבי הארץ.
הקמפיין שעלותו נאמדת בכ-100,000 שקלים, ממצב את ג'וב טוב כחברת כוח אדם לסטודנטים וצעירים בין הגילאים 18-35, ומהווה אפיק פרסום חדיש, שתואם את עקרונות העבודה של חברת ההשמה לצעירים, מעניק למגוון לקוחות החברה, נגישות וחיבור לקהל הצעירים והסטודנטים.