קבוצת ח.י, היבואנית הרשמית ומפיצה של מותגים כגוןLG , Sandisk ,i-mate ,Hitachi ואחרים, יוצאת לראשונה בקמפיין תדמיתי רחב היקף. ח.י דורגה בשנת 2007 כחברה החמישית בגודלה בארץ בתחום שיווק מוצרי אלקטרוניקה, עפ"י "דן אנד ברדסטריט".
קבוצת ח.י מרעננת ומחדשת את פניה. הקבוצה יוצאת בקמפיין שהופק ע"י משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" DRAFTFCB, ויעלה בעיתונות הכלכלית בפריסה ארצית. הקמפיין ידגיש את העוצמה של ח.י כקבוצה חזקה שעומדת מאחורי שורת הצלחות מרשימות והישגים יוצאי דופן. הקונספט התקשורתי - "לא תמיד רואים אותנו אבל אנחנו תמיד שם".
בקמפיין יודגש מסר התמיכה והטיפול המסור של קבוצת ח.י במותגים בהם היא מטפלת, יינתן דגש על ההישגים הרבים להם זכו המותגים בהם מטפלת ח.י:
1. LG דורג במקום 22 במדד המותגים של גלובס 2007, ומבין מותגי האלקטרוניקה הוא המוביל.
2. עפ"י GFK לסוף רבעון 3 2007 - LG מחזיקה בנתח השוק הגדול ביותר במסכי LCD במסגרת מהלך המיתוג מחדש הוחלף לוגו החברה לראשונה מאז הקמתה ב-86.
הלוגו החדש מסמל את ההתקדמות וההתפתחות אותה עוברת הקבוצה, תוך שימוש בסלוגן "האנשים מאחורי הטכנולוגיה" - המבטא את ערכי הליבה של החברה - מתן שירות מקצועי ואדיב, יחס חם ואנושי, עבודת צוות, שמירה על כח אדם איכותי ועוד. היקף הקמפיין 500,000 שקלים.