רשת אופטיקה עיניים של ד"ר לוינגר, שהינה אופטיקה באחריות רפואית, עולה השבוע עם קמפיין לרגל הרחבת הרשת ופתיחת חנויות בקניונים: עזריאלי, איילון, סביונים, רמת אביב וסיטי סנטר חיפה.
הקמפיין כולל תשדירים ברדיו אזורי, מודעות בעיתונות ופעילות קד"מ בקניונים בהיקף תקציב של כ-200,000 שקלים.
סיסמתו של הקמפיין FASHION באחריות רפואית מתבססת על ייחודה של אופטיקה "עיניים" הפועלת באחריות רפואית, לצד המרכזים הרפואיים בניהולו של המומחה ד"ר שמואל לוינגר.
הקמפיין באמצעות פרסום גדי אדר thinkdesign.