|
דוריטוס במהדורה המיוחדת [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
הסכם לשיתוף פעולה נחתם בין אתר MTV ישראל מבית 'ענני תקשורת', לבין המותג דוריטוס של שטראוס פריטו ליי. לרגל הפתיחה הרשמית של האתר הישראלי של MTV, תוציא שטראוס פריטו ליי מהדורה מוגבלת של החטיף האהוב "דוריטוס", במקביל לשילוב תכני באתר הישראלי - שיתוף פעולה ראשון מסוגו באתר החדש. הפצתה של המהדורה המוגבלת, בכמות של מאות אלפי שקיות, תיעשה בכל רחבי הארץ, תחת הסיסמה "מה שבא לי" ותישא את לוגו MTV ישראל.
במקביל, יקדם אתר MTV את הקובייה של ה-TVBOX תחת הסיסמא "מה שבא לי". מדובר בפעילות תוכנית אינטראקטיבית ייחודית שנבנתה במיוחד עבור דוריטוס, במהלכה יוכלו גולשי האתר להגדיר מה בא להם לשמוע על-פי מצב רוחם.
אתר MTV ישראל של ענני תקשורת, מבית VIACOM העולמית, הושק בחודש דצמבר 2007 בגרסת הבטא וייפתח השבוע לקהל הרחב. ענני תקשורת השקיעה באתר כמיליון דולר והוא כולל את תכני MTV באנגלית ובתרגום לעברית, רשת חברתית מהמתקדמות בעולם, פרי פיתוחה של חברת TVINCHI הישראלית וכן תכנים מקומיים ובינלאומיים וכן, למעלה מ-6,000 קליפים בצפייה מיידית של שירים ישראלים ולועזיים מכל הזמנים.
דוריטוס הינו חטיף טורטיה על בסיס תירס מבית פפסיקו, ענקית המזון האמריקנית, שהושק בישראל באוגוסט 1997. דוריטוס הוא החטיף המלוח המוביל במכירות בארה"ב, והושק בשנים האחרונות בכ-30 מדינות ברחבי העולם. בישראל מותג דוריטוס מחויב ליצירת פעילות רלוונטית לבני נוער תוך שיתוף שלהם בבניית המותג והתפתחותו.
שיתוף הפעולה נאמד ב-250 אלף ₪.