המעטפה היא מדיה פרסומית חדשה בארץ, אשר בבסיסה אסטרטגיה שיווקית של ייחודיות קריאטיבית ככלי פרסומי. מדובר בפרסום ישיר, זכיר, פרודוקטיבי ובולט. קהל היעד הינו צעירים (גילאי 18-35) והחשיבה הפרסומית מתכוננת לקהל יעד זה בלבד, המהווה כוח קניה עולה ורב בישראל, כיום.
"המעטפה - מהדורה מוגבלת", מבוססת על מעטפה מעוצבת ומזוהה הכוללת קופונים, דוגמיות ומוצרים להתנסות יחד עם הטבות בלעדיות. הפרסום הינו ללא צנזורה, וכולל מגוון אפשרויות יוצאות דופן, פרסום תלת מימדי, הגשת מסרים חברתיים, חשיפה לתרבות ואמנות, השקות מוצרים חדשים ועוד...
ההפצה, המוגבלת בכל סיבוב הפצה למען ייחודיות המוצר ומתוך גישה אסטרטגית, תערך פעם בשבועיים ותתמקד באתרי בילוי ופנאי מרכזיים ונבחרים דוגמת קניונים, טיילות חוף, פסטיבלים ואירועים. המעטפות תחולקנה ע"י צוות דיילים ודיילות מקצועיים, בלבוש ממוצג הניתן לזיהוי מרחוק. הצוות המגיע למוקד החלוקה (באמצעות רכב מיוחד ובולט) מייצר סביבו התרחשות, עניין ובאזז מיידי מצד כלל הקהל במקום.
לירון שרוני, יזם הפרויקט, טוען כי מדובר במדיום ייחודי ויעיל ביותר: "האסטרטגיה השיווקית היא בבסיסה - פרסום של העם! בשביל העם!", גישה נגישה, פרסום לא כפוי ומהפך של מדיה פרסומית ההופכת בעצמה למצרך מבוקש, שכיף לקבל אותו, למדיה שהופכת לשיחת היום. הרעיון, הגימיק, הדרך, ההתרחשות, ההיצע והביקוש - זה כל הסיפור. המניע להקמת המיזם היה הרעיון כי פרסום חייב, בראש ובראשונה, להיות שונה וייחודי, 'מגניב' או מחתרתי, צעיר או חצוף. המפרסם איננו מוגבל כלל לגבי תוכן המעטפה, ויכול להכניס לתוכה כל מה שהצנזורה, העורך, דעת הקהל או כל גורם אחר רואים כמתנשא, מטורף או הזוי מדי! תוכן המעטפה יכול לכלול מוצרים או שירותים מקובלים יותר או פחות. המעטפה היא מדיית פרסום ממוקדת, המגיעה אישית ונקודתית לקהלי היעד בצורה מפתיעה פעם עד פעמיים בחודש".
החלוקה הראשונה, הכוללת כ 20,000 מעטפות, מתוכננת בעוד כחודש בתל אביב.
לפרטים - אתר האינטרנט "המעטפה" -
www.hamaatafa.co.il