חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, עולה בקמפיין מושקע נוסף לשברולט והפעם לאבאו החדשה - קומפקטית-אטרקטיבית אבל נושכת! הקמפיין בהשקעה של כ-600,000 ₪.
הקמפיין, שעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט אבאו החדשה ואת יתרונותיה באמצעות קמפיין מושקע וייחודי.
באתר החדש של שברולט אבאו (מיני סייט) ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האיבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית.