רשת נעלי האופנה "סקופ" יוצאת בקמפיין רחב היקף לקיץ 2008, בכיכובה של הפרזנטורית שרי גבעתי. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יעלה בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון ₪.
הקמפיין החדש עולה תחת הסלוגן "SCOOP - נעל מהסרטים", והוא מציג הומאז' לכוכבות הקולנוע הגדולות, דוגמת מרלין מונרו, ברידג'יט בארדו, מדונה ועוד ברגעים מפורסמים מתוך סרטים קלאסיים שונים. הקמפיין כולל שילוט חוצות, תשדירי רדיו, פוסטר מדיה, מודעות בעיתונות ארצית, מקומונים, מגזיני נשים, street TV ואוטובוסים.
רשת נעליים "סקופ" נוסדה לפני 16 שנים ונמצאת בבעלות פרטית. החברה מתמחה בייבוא ושיווק נעליים טרנדיות ואופנתיות ופונה לנערות ונשים צעירות המקפידות על הופעה צעירה, עכשווית ועדכנית. הרשת מונה 16 סניפים בפריסה ארצית.