|
להקת קולדפליי [צילום: אורנג´]
|
|
|
|
|
orange חתמה עם חברת EMI, אחת מ-4 חברות המוזיקה המובילות והגדולות בעולם, על הסכם לשיווק תכני מוזיקה בינלאומיים. במסגרת הסכם זה, החברה תציע ללקוחותיה מאות אלפי יצירות מוסיקליות מהשנים האחרונות של אמנים מובילים, ביניהם: דיוויד בואי, פינק פלויד, deep purple ועוד. זאת בנוסף לתכני מוזיקה בינלאומיים נוספים שמציעה החברה ללקוחותיה מזה מספר שנים, ובהמשך לחתימה עם החברות יוניברסל ו-וורנר מיוזיק גרופ, מחברות המוזיקה הגדולות בעולם, על הסכם לשיווק תכני מוזיקה בינלאומיים של אומנים מובילים. כדוגמת: מדונה, אלטון ג'ון, אריק קלפטון, פול סימון, רד הוט צ'ילי פפרס, הדלתות, לד זפלין, לינקין פארק, ריהאנה, אקון, מיקה, בלינק 182, מאריה קארי ועוד.
יריית הפתיחה בשיתוף הפעולה בין orange ל-EMI היא ההשקה הבלעדית של Viva la Vida - אלבום האולפן הרביעי של להקת הרוק הבריטית Coldplay, שנחשבת לאחת מהלהקות המצליחות בעולם. האלבום שהופק על-ידי בריאן אינו האגדי, מכר למעלה מ-300 אלף עותקים ביום הראשון לצאתו בארצות הברית, ונמצא בראש מצעדי המכירות בארץ ובעולם.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן ב-orange אמר כי "orange ממשיכה במחויבותה להציע ללקוחותיה תוכן מוזיקה בינלאומי חדש ואטרקטיבי. ההסכם עם חברת הענק EMI, מאפשר לנו להרחיב את הרפרטואר הקיים ב-orangemusic ולהפוך לחנות מוזיקה גדולה ומגוונת יותר, המציעה יצירות מוסיקליות ישראליות ובינלאומיות.
"אנו ממשיכים לקיים את ההבטחה של orangemusic לחדש ולהפתיע את לקוחותינו, כמו גם לתמוך ולקדם את המוזיקה אשר הינה שפה משותפת לכלל לקוחותינו. זאת מתוך האמונה שבנגיעה במגוון רחב של לקוחות באופן ייחודי ומתקדם תוך השקעת משאבים להנאתם, נגדיל את המודעות, הנאמנות ושביעות הרצון".
orangemusic
orange ערכה לרגל חגיגות ה-60 למדינה orange, מופע פארק ענק בהשתתפות 22 מאומני פרויקט 'עבודה עברית', אשר ניתן במתנה לכל תושבי מדינת ישראל, וממשיכה להעניק ללקוחותיה בחודשי הקיץ: יוני, יולי ואוגוסט - הנחות והטבות בלעדיות להופעות ישראליות ובינלאומיות מובילות בקיץ 2008: Australian Pink Floyd, מריאן פיית'פול, בלונדי, מוריסי, לורי אנדרסון, כנסיית השכל, משינה ואהוד בנאי ועוד.
תעריפי הורדות מוזיקה:
טרוטון - 4.50 ש"ח
שיר מלא - 5.90 ש"ח
וידאו קליפ - 4.90 ש"ח
funtone - 2.90 ש"ח