המבצע ייתמך בקמפיין פרסומי בכיכובו של דונובן בעלות כוללת של 700 אלף שקלים.
רשת ספגטים, המובילה למעלה מעשור את תפיסת הקז'ואל דייניג בישראל ומונה כיום 19 סניפים בפריסה ארצית רחבה, יוצאת במבצע של 25 אחוזי הנחה על כל התפריט למשך שנה שלמה למשלמים בכרטיסי דיינרס.
לדברי שׂימי דגן, מנהלת השיווק והפרסום של רשת מסעדות ספגטים, הקמפיין, שעולה בשיתוף עם דיינרס, ימשיך ויחזק את המותג ספגטים כמוביל את הקונספט איטלקי מודרני בקטגוריית הקז'ואל דיינינג בארץ וירחיב את פעילות הרשת בקרב קהלים חדשים. עוד מוסיפה דגן כי החבירה לדיינרס יוצרת חוויית טעם והנאה חדשה ללקוחות דיינרס במגוון ההטבות שהיא מקנה ללקוחותיה בתחום החיים הטובים.
המבצע ייתמך בקמפיין פרסומי בהשקעה של 700 אלף שקלים באמצעות משרד הפרסום של דיינרס - גלר נסיס LEO BURNET. הקמפיין יעלה לאוויר בערוצים 2, 10 ו- 24.