משרד 'ניוז יחסי ציבור ומיצוב תקשורתי' בבעלות רחל לרנר, עיתונאית לשעבר, קיבל לטיפולו את תקציב היח"צ של חב' טוליפ נטורל יצרנית ישראלית של מוצרי טיפול לעור הפנים.
מוצרי הטיפול של טוליפ נטורל מבוססים על טהרת שמנים ארומטיים, תמציות פרחים, ויטמינים מרוכזים ומינרלים פעילים מים המלח המאטים את הזדקנות העור, מצמצמים את עומק הקמטים וממזערים את נזקי השמש.
מוצרי חברת טוליפ נטורל היוקרתיים אינם נמכרים ברשתות הפארמים ובחנויות אלא בשיטת DTD (שיטת מכירה ישירה ללקוחה) בפגישות מתואמות מראש כאשר קוסמטיקאית הבית מתאימה את המוצר ללקוחה בהתאם לנתוני העור שלה.
חברת טוליפ נטורל פועלת בתחום מוצרי הטיפול לעור הפנים זה 8 שנים.
לדברי רחל לרנר "טוליפ נטורל מהווה עבורנו אתגר כיוון שהיא אינה מפרסמת כלל את מוצריה ונוקטת למעשה בשיטת שיווק ישירה וייחודית. בכוונתנו להוביל את החברה לחזית החשיפה התקשורתית אל מול מתחרותיה ולמודעות הצרכנית של קהלי יעד מתאימים".
משרד ניוז יחסי ציבור מתמחה בתחומי הלייף סטייל, שוק ההון והפיננסים, קולינריה וצרכנות.