רשת "כפר השעשועים", הרשת הגדולה בישראל לצעצועים, מכשירי כתיבה וציוד לבית-הספר יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסומי גדול בטלוויזיה, בעיתונות ובתחנות הרדיו האזוריות בכל רחבי הארץ לקראת חזרה לבית הספר.
עלותו הכוללת של הקמפיין 2.5 מיליון שקלים.
הקמפיין, שיעלה תחת הסיסמה: "כפר השעשועים עושים בי"ס למחירים", ישים דגש על המחירים הזולים, שמציעה הרשת, מגוון המבצעים האטרקטיביים וההטבות לקראת החזרה לבית הספר, תוך כדי שמירה על איכות המוצרים והמותגים המובילים בתחום.
קמפיין הפרסום יכלול בשלב הראשון קטלוג, שיחולק בתפוצה רחבה כמעט לכל בתי האב בארץ, פרסום בעיתונות הארצית והמקומית וכן תשדירים שישודרו בתחנות הרדיו - רדיו ללא הפסקה, רדיו לב המדינה, רדיו דרום, רדיו קול רגע, רדיו חיפה, רדיו ירושלים, רדיו אמצע הדרך, רדיו צפון ורדיו קול חי. בשלב שני, ישודרו פרסומות על מבצעים אטרקטיביים שונים בערוץ 2 ובערוץ 10.
אריק גביזון מנכ"ל רשת "כפר השעשועים" מסר כי רשת "כפר השעשועים" חולשת כיום על כ-35 אחוזים משוק מכשירי הכתיבה וציוד בית-הספר, המגלגל כ-450 מיליון שקלים בשנה. "אנו צופים כי הקמפיין המאסיבי, שיפנה בעיקר להורים ולילדיהם בשילוב שבירת מחירי השוק ומתן מגוון הטבות, יעלה את נתח השוק שבידי רשת "כפר השעשועים" מ-35 אחוזים ל-40 אחוזים". כמו כן, הוסיף גביזון כי מטרתו העיקרית של הקמפיין הינה לשרת את האסטרטגיה הכוללת של הרשת ולהביא לציבור הלקוחות מוצרים באיכות טובה ומקצועית במחירים אטרקטיביים השווים לכל כיס".