חברת סלטיק (Celltick) ממשיכה לבסס את אחיזתה בשווקים המתפתחים של המזרח ומנצלת את אירועי האולימפיאדה לפריצת דרך משמעותית בסין.
החברה הודיעה היום כי המפעילה הסלולרית השנייה בגודלה בסין, חברת צ'יינה יוניקום, בחרה בסלטיק כדי לספק פתרון שיווק סלולרי ללקוחותיה בזמן האולימפיאדה ולאחריה. השרות מושק בד-בבד עם פתיחת המשחקים. במסגרת ההסכם, מוצר הדגל של סלטיק - LiveScreen™ Media - משמש כפלטפורמת ניהול תוכן ופרסום סלולרי עבור צ'יינה יוניקום, בעלת למעלה מ-180 מיליון משתמשים ברחבי סין.
ההשקה של LiveScreen™ Media בבייג'ינג הינה הראשונה בסדרה ארוכה של הטמעות ברחבי סין. על-מנת להבטיח את איכות השירות, מחלקת המדיה של סלטיק, בשיתוף מומחי תוכן מקומיים, יהיו אמונים על עריכת התכנים ושידורם.
בשלב הראשון יתמקד שירות התוכן הסלולרי של סלטיק במשחקים האולימפיים ובהמשך תחל פריסה ארצית של שירותי התוכן ברחבי סין. האפליקציה עבור המשחקים האולימפיים הוטמעה על גבי כרטיסי SIM שיופצו בשדות תעופה מרכזיים בסין, וכן באמצעות מרכזי השיווק של צ'יינה יוניקום באזור בייג'ינג. השירות תומך בסינית ובאנגלית ויהיה זמין ללקוחותיה המקומיים של צ'יינה יוניקום וכן לתיירים המשתמשים בשירותי נדידה - Roamers.
השירות, המתבסס על הפלטפורמה של סלטיק, כולל תוכן רלוונטי למשחקי האולימפיאדה: חדשות, תוצאות משחקים משחקים בזמן אמת, פריצות שידור במקרה של שבירת שיאים, הזמנות לצפיה בקטעי וידאו ומשחקי טריוויה. כמו כן, כולל השירות תכני חדשות, סגנון חיים, בידור, כלכלה, פרסום ועוד.
לדברי רונן דניאל, סמנכ"ל מכירות ותפעול בחברת סלטיק, "המשחקים האולימפיים מהווים הזדמנות משמעותית עבור תעשיית הפרסום והשיווק הסלולרית. אנו שמחים על בחירתה של צ'יינה יוניקום בסלטיק כמי שתוביל את המהלך החדשני בסין, ותממש את הפוטנציאל השיווקי והטכנולוגי על-רקע האולימפיאדה. סלטיק תמשיך לפרוץ דרך בסין כמו גם בשווקים נוספים בעולם, כמי שמובילה מהלכים חדשניים ומתקדמים בתחומי פעילותה".
סלטיק מפעילה ערוץ תקשורת אינטראקטיבי במקום הנצפה ביותר על-ידי משתמשי הקצה - המסך הראשי של הטלפון הסלולארי (front screen). ערוץ התקשורת של סלטיק משדר הודעות ללקוחות השירות כאשר הטלפון אינו נמצא בשימוש פעיל, ובכך לא פוגע בפעולות שגרתיות, כגון הוצאה או קבלת שיחה, שליחת הודעות טקסט וכדומה.
סלטיק נוסדה בשנת 2000 ולה כיום כ-100 עובדים. מרכז הפיתוח ממוקם בישראל, ולחברה משרדים בלונדון, רוסיה, סינגפור, ברזיל, הודו ותאילנד. לטכנולוגיה שפיתחה סלטיק קיימים כיום כ-50 מיליון משתמשים אקטיביים ברחבי עולם, המייצרים כ-35 מיליון טרנזאקציות בחודש. הטכנולוגיה נרכשה ע"י למעלה מ-30 חברות מפעילות סלולר ברחבי העולם וסלטיק אף מספקת את השרות לכ-10 מהם. על בעלי החברה נמנים קרן ההון סיכון JVP הישראלית וקרן אמדאוס הבריטית. סטיבן דנפורד מכהן כמנכ"ל החברה.