משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ משיק קמפיין חדש לרשתות "מגה" ו-"מגה בעיר" בעלות כוללת של 1,000,000 שקלים.
הקמפיין יושק תחת הסיסמא "במגה ובמגה בעיר יש יום לכל המשפחה ויום לכל אחד" ובו בכל יום בשבוע יופיע שיק מתנה לרכישת מגוון מוצרים בסך 20 שקלים לכל אחד מבני המשפחה.
רות שטרית, יו"ר ובעלים שטרית מדיה גרופ: "הימים הם סוף ימי החופש הגדול, רב האנשים חוזרים מחופשה ומתארגנים לקראת שנה חדשה. לכן הרגשנו שיהיה נכון לפנות את הבמה למשפחה בכלל ולכל אחד מבני המשפחה בפרט". הקמפיין יעלה החל מיום א' בעיתונות הארצית למשך שבועיים.
מנהל קריאיטיב: גילי שחק.
סופרוויזרית: איה גל.
ארט: שרון גופר.
קופי: גלי פינטו.
בנוסף, "מגה בעיר" יוצאת בקמפיין טלוויזיה מרגש ל"מגה בעיר" בבימוי יורם עבר הדני, אשר בא לחזק את יתרונות "מגה בעיר" שהביאה את המחיר הזול ביותר קרוב לבית. הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 9 ו-24 בעלות כוללת של 1,750,000 שקלים.
לדברי רות שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "בסקר גיאוקרטוגרפיה האחרון עולה כי 96% מהציבור נחשף ומכיר את המותג 'מגה בעיר'. מדובר בהישג יוצא דופן בהיקפו שכן תוך פחות משנה הפכה "מגה בעיר" לחלק בלתי ניפרד מתרבות הצריכה של כל בית בישראל...".
מנהל קריאיטיב: גילי שחק.
סופרוויזרית: איה גל.
ארט: שרון גופר.