בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מכבי תרכוש מערכות לבדיקת מאמץ מחברת בי.אס.פי
|
- הודעה מטעם חברת בי.אס.פי
מאת:
ימית ניסנוב | | עידן תקשורת תדמיתית
|
חברת בי.אס.פי, המפתחת ומשווקת מערכות מתקדמות לאיתור מוקדם של מחלות לב איסכמיות, תספק לקופת החולים "מכבי שרותי בריאות" מערכות HyperQ™ המיועדות לאבחון מחלות לב במבחן מאמץ קליני. לדברי ד"ר אמיר בקר, מייסד ומנכ"ל החברה, "זוהי רכישה ראשונה של מערכות HyperQ על-ידי קופת חולים בישראל. לאחר בחינה מדוקדקת של המערכות על-ידי "מכבי שירותי בריאות", ובמסגרת מכרז שערכה מכבי לרכישת מערכות למבחן מאמץ קרדיאלי, היו מערכות ה-HyperQ של בי.אס.פי בין הזוכות במכרז, לצד מערכות נוספות המיוצרות על-ידי חברות בינלאומיות". ד"ר בקר הוסיף: "אנו מאמינים כי מערכת ה-HyperQ הינה המערכת המתקדמת ביותר מסוגה לאבחון לא פולשני של מחלת לב איסכמית, המחלה הקטלנית בעולם. המערכת מאפשרת אבחון וניטור באוכלוסיות רחבות, במהימנות גבוהה ובשלבים מוקדמים של המחלה. אנו שמחים וגאים על זכייתה של בי.אס.פי במכרז, ועל אימוץ המערכות על-ידי "מכבי שירותי בריאות". אנו מתחייבים לצעוד יד ביד עם מכבי לרפואת לב טובה יותר למטופליה, תוך מתן תמיכה ושירות ברמה הגבוהה ביותר למערכות ה-HyperQ החדשות שרכשה". חברת בי.אס.פי השיקה לאחרונה את מערכת ה-HyperQ בארה"ב, והחלה בהצבת מערכות במרכזים מובילים בארצות הברית ובמזרח הרחוק, שם גם חתמה על הסכמי הפצה. בנוסף למערכת לבדיקות מאמץ, מפתחת החברה מוצרים נוספים העושים שימוש בטכנולוגית ה-HyperQ הייחודית שפיתחה, כדוגמת מערכות ניטור לצד מיטת החולה ומערכות לאבחון במנוחה של תסמונת כלילית חריפה. אודות בי.אס.פי בי.אס.פי היא חברת מכשור רפואי ישראלית, אשר פיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום האבחון הקרדיאלי. החברה, שמניותיה נסחרות בבורסת תל-אביב, מייצרת ומשווקת מערכת לאבחון מחלות לב איסכמיות בצורה לא-פולשנית, זולה ואמינה. המערכת מאפשרת לראשונה לאבחן ולנטר מחלות לב באוכלוסיות רחבות, במהימנות גבוהה ובשלבים מוקדמים של המחלה. הטכנולוגיה מוגנת במספר בקשות פטנטים, והיא מתוכננת להיות מיושמת גם במכשור ביתי לבדיקת מצב הלב, מוניטורים בבתי חולים, הולטרים וקוצבי לב. המוצר הראשון - HyperQ™ Stress System - זכה לאישור FDA ו-CE, הושק לאחרונה בארה"ב, והחל להיות מוצב במרכזים רפואיים מובילים בארה"ב ובמזרח הרחוק. החברה נוסדה בשנת 2000 על-ידי ד"ר אמיר בקר, מנכ"ל החברה, בוגר תלפיות, שעסק בחקר אותות ביו-רפואיים ואותות א.ק.ג באקדמיה ובתעשייה, ומר אריאל לנדאו, לשעבר משנה לנשיא בחברות אלסינט ואלביט, המכהן כיום כיו"ר מועצת המנהלים של החברה. עד היום, אלפי נבדקים בארץ ובעולם עברו בדיקה במערכת ה- HyperQ™ של החברה בניסויים קליניים, בפיילוט בקופ"ח מכבי ובשימוש קליני רוטיני. משרדי החברה ממוקמים בתל אביב ומשרדי חברת הבת - בי.אס.פי ארה"ב - ממוקמים בארצות הברית, במדינת מרילנד.
|
תאריך:
|
27/08/2008
|
|
|
עודכן:
|
27/08/2008
|
|
ימית ניסנוב
|
|
כמו בכל שנה, ובפעם השמינית ברציפות, במסגרת פסטיבל הטעמים בחוות הבריאות מצפה הימים, מארח שף מסעדת מוסקט, חיים טיבי, את מיטב השפים בארץ - לסדנאות בישול וארוחות ערב פתוחות לקהל: עזרא קדם, מיקה שרון, איילת לטוביץ, ארז קומורובסקי, ירון קסטנבאום, דוחול ספדי, אביב משה, מאיר אדוני, אורי ירמיאס, אבי שטייניץ, דרור פילץ, אידי ישראלביץ, שלום קדוש ועוד.
|
|
|
החל מאמצע ספטמבר תפעיל גלריה Droval לאמנות עכשווית, הממוקמת בדרך-כלל ברמת גן, חלל לוידאו ומיצב ב"בית התמר" - מבנה ייחודי לשימור בנחלת בנימין.
|
|
|
תוכנית "החינוך האישי - עכו עיר חינוך" תופעל בשנת הלימודים תשס"ט בכל בתי הספר היסודיים בעיר, וזאת אודות לאיגום משאבים של תקציבי הסוכנות היהודית, עיריית עכו ומנהלי בתי הספר במסגרת "אופק חדש".
|
|
|
דוניצה תקשורת-DMC תציע החל מהשבוע ללקוחות המשרד וללקוחות חיצוניים, שירות חדש של יצירת תכנים עבור רשתות חברתיות באינטרנט. השירות, הכולל הפקת ושילוב טקסטים, סרטוני תדמית, צילום סטילס והקלטות אודיו לשימוש ברשתות חברתיות ובבלוגים, יינתן על-ידי מחלקת ה-Internet PR של הסוכנות, שנפתחה לפני מספר חודשים. כחלק מהשירות, אף יציע המשרד שירותים של הפקת אירועי רשת וכתיבה ותמיכה בבלוגים עסקיים/ארגוניים.
|
|
|
חברת YCD מולטימדיה, תשלב פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים פרי פיתוחה בסניפי רשת דאנקן-דונט'ס (Dunkin' Donuts) האמריקנית. הפתרונות, המבוססים על שילוב תכנים ומערכות וידאו וסאונד, נכנסו בשלב ראשון לפיילוט בסניפים נבחרים של הרשת בניו-יורק. פתרונות התוכנה האינטגרטיביים בהם תצייד YCD את הסניפים, יאפשרו למנהלי הסניפים לנהל מסעות קידום מכירות והצעות ייחודיות ממוקדות לקוח על גבי מסכי קופה שימוקמו בחנויות הרשת, וכן לשלוט מרחוק בהעברה וניהול התכנים.
|
|
|
|