רשת חנויות מגה-ספורט מעלה קמפיין חדש לקראת החגים הקרבים, בתקציב של 3 מיליון שקלים. מטרת הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין, לתמוך במיצובה של רשת מגה ספורט כרשת הספורט המובילה בישראל, המציעה לקהל הרחב מגוון מוצרים ומותגים מובילים מכל עולמות הספורט.
הקמפיין יכלול מודעות בעיתונות ארצית ומגזינים, קטלוג, רדיו, יח"צ ושילוט בנקודות מכירה. היקף ההשקעה הכוללת בקמפיין עומד על 3 מיליון שקלים.
לדברי מנכ"ל רשת מגה ספורט מוטי אלפנדרי: "הרשת ממשיכה בדרכה לקרב את הספורט על ענפיו השונים אל אוהבי הספורט, חובבים ומקצועיים כאחד. אנחנו גאים לצאת בקמפיין חגים שיחמם את לבו של הציבור ויציג מגוון רחב של מוצרים, מותגים מובילים ומחירים אטרקטיביים במיוחד. קמפיין שיוכיח וימשיך לבסס את מעמדה של רשת מגה ספורט כרשת הספורט המובילה בישראל".
על רשת מגה ספורט
רשת מגה ספורט היא הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט - על כל ענפיו השונים ותרבות הפנאי. הרשת מונה 27 סניפים בפריסה ארצית, מקריית שמונה בצפון ועד אילת שבדרום. מחזור המכירות של הרשת, עומד על למעלה מ-300 מיליון שקלים בשנה ועם כוונות צמיחה עתידיות. הרשת מייבאת לארץ בבלעדיות מותגי ספורט מהשורה הראשונה וכן מובילה מהלכים לקידום ועידוד הספורט הישראלי על-ידי חסויות לספורטאים, אירועי ספורט ותמיכה בעמותות ספורט
לאחרונה נרכשה רשת מגה ספורט על-ידי חברת MGS ספורט טריידינג, אשר הוקמה בשנת 1986 ונמצאת בבעלות משפחת מוליוב. מייבאת לישראל את המותגים קונברס - אולסטאר, דיאדורה, סקצ'רס, ארנה, קאפה, מירל, הי-טק, op ואדידס המנוהלת תחת חברת לייף ספורט גם היא בבעלות המשפחה.