מותגי אופנת הגלישה SPIDER ו-HURLEY יוצאים בקמפיין מחזור ענקי יחד עם אגד, חברת התחבורה הציבורית הגדולה בישראל.
במסגרת שיתוף הפעולה מידי חודש יונפקו כחצי מיליון כרטיסיות נסיעה וכרטיסי חופשי חודשי בהם משתמשת מרבית מהאוכלוסייה, מגיל 10 עד 70. אגד מזה הפעם הראשונה משתפת פעולה עם מותג גלישה, שיחד רואים המותגים את החשיבות הרבה במיחזור ושמירה על הסביבה.
לדברי, שי סוויסה, מנהל מותג HURLEY ו-SPIDER: "החיבור בין המותגים מתבקש, שתי המותגים יוצרים סינרגיה ומחזקים את המותג בקשת רחבה של גילאים מילדים ונוער עד פלח אוכלוסייה של קהל מבוגר יותר".
לדבריו: "מסקר שערכנו עולה כי למעלה מ-32% מהצעירים בגילאי 10-35 נחשפים למותגים HURLEY ו-SPIDER ולפעילותיהם. מטרות שיתוף הפעולה והקמפיין הפרסומי: השרשת המודעות לשמירה על איכות הסביבה והמיחזור בכלל, בקרב האוכלוסיה הכללית ולא בנתח אחד, לקחת חלק פעיל במחזור על-ידי איסוף כל כרטיסי אגד ושליחתם למחזור נייר, וכך לגרום לפחות עצים להיכחד".
מותגי אופנת הגלישה הבינלאומיים HURLEY ו-SPIDER גאים להיות חלק מהמאבק העולמי הירוק, למען שמירה עם איכות הסביבה. התמונות הקשות בתקשורת, של כריתת מיליוני עצים מידי יום, הן מזעזעות ולא ניתנות להתעלמות".