חברת אחוה, המייצרת חלווה וטחינה מאז 1929, יוצאת במהלך מיתוג מחדש למגוון מוצרי החברה - סדרת מוצרי טחינה, מגוון מוצרי חלווה ומגוון עוגות. תהליך המיתוג מחדש, בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקלים, כולל מהלך של שינוי לוגו, חידוש אריזות, מבצעי קידום מכירות ופרסום בטלוויזיה. במהלך המיתוג מחדש שונה לוגו אחוה ללוגו אחיד עבור מגוון מוצרי החברה, בצבעי חום וזהב, כך שמותג אחוה יהפוך למותג מטריה לקבוצות מוצרים שונות. מהלך המיתוג מחדש בוצע באמצעות חברת ניאו גרופ.