ברימאג דיגיטל אייג', ייבואנית Beko בישראל, מעלה היום, קמפיין, למדיחי הכלים של BEKO. הקמפיין תחת הסלוגן, "מדיח כלים BEKO המתאים גם לצד שלה וגם לצד שלו". היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין, תיתן ברימאג לראשונה בישראל 10 שנות אחריות על סדרת המדיחים החדשה של BEKO הכוללים, תוכנית הדחה אקספרס ב-20 דקות בלבד!
הקמפיין כולל פרסום בעיתונות הארצית, בתחנות הרדיו המקומי ובמדיות תומכות נוספות, וכן נראות בנקודות המכירה לצד פעילות קידום מכירות.
קרדיטים:
מנהלת פרסום ברימאג דיגיטל אייג' - רותי ברניצקי;
משרד פרסום - יהושע/TBWA;
מנהל קריאטיב - עידו קריב;
קופירייטר - אביב בריסקין;
ארטדיירקטור - מירי פטרנקו;
סמנכ"ל לקוחות - שרון עמיר;
סופרוויזר - ארז ברכץ;
תקציבאית - ענבל דיין;
פלנינג - לידור זהר.