קולגייט, המובילה בארץ ובעולם בתחום מוצרי היגיינת הפה, עולה בקמפיין לרגל השקת משחת השיניים עם מאות מיקרו קריסטלים לבנים, המתמוססים בעת הצחצוח ומשחררים עוצמת הלבנה בכל צחצוח, לשיניים לבנות יותר - "קולגייט מקס וייט". הקמפיין יעלה תחת הסיסמא המובילה: "תנו לחיוך לדבר בשבילכם", בהשקעה מדווחת של כ-600,000 דולר.
הקמפיין, אשר עבר התאמה בארץ באמצעות משרד הפרסום Y&R, יעלה לאוויר החל מהיום וישודר בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-24.
בסרטון הטלוויזיה רואים זוג צעירים בדייט רומנטי, מחייכים האחד לשניה חיוך לבן וזוהר. הבחור מכבה את האורות, ואז מתגלה האפקט האמיתי של משחת השיניים מקס וייט! כל החדר מתמלא באור זוהר, הודות לעוצמת הלובן של השיניים.
לדברי לימור אליעד, מנהלת תחום היגיינת הפה בקולגייט: "משחת השיניים קולגייט מקס וייט, משלבת ערכים של בריאות ואסתטיקה והיא פונה לקהל הצעירים לא רק עם ערכי אסתטיקה, אלא עם ערך מוסף של בריאות. הקמפיין מציג את המשחה החדשה הפונה לקהל היעד של הצעירים בדרך 'קולית', טרנדית ועכשווית".