|
דריה וורבוי [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת לוקסאוטיקה ישראל, נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, עולה בקמפיין חדש למשקפי השמש של המותג הבינלאומי VOGUE, בכיכובה של הטופ מודל דריה וורבוי.
הקמפיין בהשקעה כוללת של כ-800,000 שקלים, כולל מאות שלטי חוצות בתל אביב באמצעות חברת J C DECAUX, מודעות במגזיני האופנה המובילים דוגמת GO ואת, קמפיין גלויות ארצי במקומות הבילוי באמצעות הגלויה של שלי, וקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי מבית לעומק התודעה. במסגרת קמפיין האינטרנט יוכלו הגולשים למדוד משקפי שמש מקולקציית VOGUE החדשה על-ידי מראה וירטואלית, ואף לשלוח לינקים לחברים ולהתייעץ עמם, כחלק מהקונספט החדשני של מדידה און-ליין.
נועה ישר-אל, מנהלת השיווק של לוקסאוטיקה, מוסרת "כי ההחלטה להשקיע במספר פעילויות במקביל נובעת מהעובדה שהמותג פונה לצעירות אופנתיות ומעודכנות, ובשל כך חשוב להביא להן את בשורת הקולקציה החדשה של ווג דרך מספר ערוצים בו זמנית". עוד מוסרת ישר-אל "מדידת המשקפיים באמצעות מראה וירטואלית הנה קונספט טכנולוגי חדשני שטרם נראה בארץ, והוא חלק מהדי-אן-איי של ווג כמותג חדשני ומעודכן".
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד שקלים בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: משקפי שמש ומשקפי ראייה. קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון שקלים בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון שקלים בשנה.
לוקסאוטיקה ישראל היא נציגתה הרשמית של לוקסאוטיקה העולמית ומחזיקה בזיכיון השיווק וההפצה של מותגים מובילים בהם ריי באן, דולצ'ה וגבאנה, שאנל, ורסאצ'ה, פראדה, מיו מיו, ראלף לורן, ווג ועוד. החברה משווקת את מותגיה ברשתות האופטיקה ובחנויות המשקפיים ומשקפי השמש המובילות.
לוקסאוטיקה העולמית הינה חברה לעיצוב, ייצור, שיווק והפצה מהמובילות בעולם בתחום משקפי השמש ומשקפי הראייה. החברה משווקת את מוצריה לכ-120 מדינות בכל העולם ומחזיקה בשורה ארוכה של מותגים. מחזור מכירותיה של לוקסאוטיקה העולמית
נאמד בכ-3.2 מיליארד דולר.