חברת אינפורמט (Informat), ספקית פיתרונות מיחשוב ואינטגרציה לארגונים עסקיים, משיקה בימים אלה קמפיין פרסום רחב הכולל מודעות בעיתונות העסקית והטכנולוגית וכן פרסום באינטרנט. הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד היי-לייט תקשורת שיווקית, עומד על היקף מוערך של 500,000 שקלים.
מטרת הקמפיין היא לבסס את ייחודה של אינפורמט כחברת 'בוטיק' מובילה בשוק המעניקה שירותי פרימיום איכותיים ואישיים סביב השעון הן בתחום המקצועי והן באופן הטיפול בלקוח. במודעות נראים מנהלי החברה במצבים שונים הלקוחים מחיי הפנאי שלהם, כגון בישול, רכיבה על אופניים, בילוי בתיאטרון, כשהם מצהירים במודעה על מחויבותם לעמוד לרשות הלקוח בכל שעה גם באמצע פעילות הפנאי שלהם.
יובל אליהו, מנכ"ל משותף בחברת אינפורמט, מסר כי "מטרת הקמפיין היא להדגיש את הערכים בהם אנו דוגלים - מקצוענות, מכוונות ללקוח ויחס אישי - שהם חלק בלתי נפרד משגרת החיים שלנו. בחרנו להעביר מסרים אלה בצורה אישית וייחודית המשקפת בצורה הטובה ביותר את תפיסת העבודה של אינפורמט".
קרדיטים:
משרד - היי לייט תקשורת שיווקית;
עיצוב: לולה טנא & סופי תמרי;
קופי - אלי טנא;
צילום: ראובן קפוצ'ינסקי;
אינטרנט - דיגיטל H.
אודות Informat
חברת Informat מתמחה במתן פיתרונות מיחשוב ואינטגרציית IT המותאמים לצרכיו העסקיים של הלקוח - החל משלב האפיון והתכנון ועד היישום והתמיכה. החברה, שפועלת בשוק מאז 1994, מעמידה לרשות לקוחותיה מערך מקצוענים בעלי ידע וניסיון רב בתחומי ה-IT השונים, החל מרשתות תקשורת נתונים, תשתיות System, מערכות אבטחת מידע, מערכי איחסון ואירכוב מידע תוך שהיא פועלת בשיתוף פעולה עם היצרנים המובילים בעולם הכוללים, בין היתר, את HP ,IBM, לנובו, סיסקו, מיקרוסופט ועוד.
בין לקוחותיה של החברה נמנים גופים עסקיים, חברות תקשורת וגופים פיננסיים בולטים בישראל הכוללים, בין היתר את גוגל, פיטנגו, הוט, ברקליס קפיטל, אימפרבה, להקת המחול מיומנה ועוד. מטה החברה פועל במגדלי ב.ס.ר ברמת גן.