בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חטיבת המיזוג של אלקטרה מעלה קמפיין חדש בהיקף משוער של כארבעה מיליון שקלים. הקמפיין, אותו מובילה JWT ISRAEL, החדש, תחת המסר "אווירה מושלמת, עושה קסמים בבית" ממחיש את האפקט החיובי, התחושה הטובה והאווירה המושלמת שמזגני אלקטרה מייצרים בבית. הקמפיין משתמש בעולם הקסמים כדי להמחיש את אותה אווירה מושלמת, כאשר לאחר הדלקת מזגן אלקטרה בבית, בני המשפחה עושים באמצעות קסמים, מחוות קטנות (ג'סטות) אחד למען השני. במסגרת הקמפיין האינטרנטי, העולה למשך שבוע בלבד ובעלות של 350,000 שקלים, אלקטרה מביאה את האווירה המושלמת עד לבית הלקוח. בשיתוף חברת zer4u הצליחה אלקטרה ליצור קמפיין חסר תקדים המעניק לגולשים הטבה בשווי של קרוב למאה שקלים ללא תשלום כלל וללא התניית קנייה. הפעילות מצריכה מהגולשים לשחק משחק קצר באתר ולכתוב את הטיפ שלהם לאווירה מושלמת בבית. בכל יום 100 הגולשים ששיתפו בטיפים הטובים ביותר יזכו במתנה שבחרו לביתם. אלקטרה מעמידה לרשות גולשיה את האפשרות לבחור מבין מגוון מתנות שונות בניהן זר פרחים מהודר, מארז פרלינים ועוד. במסגרת הקריאייטיב הייחודי, הוחלט להמחיש את תחושת ה-"אווירה מושלמת בבית" באמצעות עולם הקסמים כשהאמירה המובילה היא: "אוירה מושלמת, עושה קסמים בבית". קרדיטים: מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: יורם דמבינסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: ארז מי-טל; ארט: דודו הרוש; קופי: ליאור כהן; מנהלת הפקה: שרו בן-דוד; מפיקה: רוני ברנד; סופרוויזר: גליה דוצ'קין; תקציבאית: שיר אביב; מנהל לקוחות: קובי אמזלג; מנהלת אסטרטגיה: מאיה אייזן; פלנר: טל חן; אינטראקטיב: JWT DIGITAL; במאית: איילת מנחמי; הפקה: פארדיסו; מוזיקה: נויפלד; פוסט: גראוויטי.
|
תאריך:
|
12/05/2009
|
|
|
עודכן:
|
12/05/2009
|
|
יהודה שוייצר
|
|
אתמול, (יום ב', 11.5.09), נפתח לראשונה קורס ייחודי למסגרים - עבור חברת החשמל - במרכז להכשרה טכנולוגית של התמ"ת בכרמיאל.
|
|
|
בנק מזרחי-טפחות יאפשר לסטודנטים בעלי חשבון בבנק, לשלם את שכר הלימוד באמצעות אתר האינטרנט של הבנק. עד כה נדרשו הסטודנטים להגיע לסניף הבנק עם שובר התשלום שקיבלו מהאוניברסיטה, לעמוד בתור, ולשלם את הסכום המצוין בשובר בצרוף עמלה, באמצעות כסף מזומן או שיק. כעת, לראשונה, יוכלו לקוחות מזרחי-טפחות שלומדים בבר אילן לחסוך זמן וכסף ולשלם את השוברים באתר הבנק, תוך הקלדת מספר השובר ואמצעי זיהוי ואבטחה נוספים. יש לציין, כי מזרחי-טפחות יעניק לסטודנטים אשר ישלמו את שכר הלימוד באמצעות האתר, פטור מעמלת פעולה באינטרנט כתובת האתר: www.mizrahi-tefahot.co.il.
|
|
|
מכון הסקרים פאנלס חובר לאתר תפוז, וביחד יציגו השניים שיתוף פעולה שייתן לגולשים את הכוח להצביע ולהשפיע. בתוך כך, ינותחו העדפותיהם של הגולשים במגוון תחומים. גולשי תפוז יענו על חידון בנושאים שונים, שיתחדש אחת לחודש, ובהיותם קהל מגוון המורכב מרוב שכבות האוכלוסייה ייצרו תמונת מצב עדכנית ומקיפה של החברה הישראלית. כוחם של גולשי תפוז הוא בשוני העצום ביניהם, שיוצר סקר מקיף ואמין במיוחד.
|
|
|
רשת החשמל הסיטונאי, מקבוצת אבי סופר & בן אליעזר, רשת החשמל הראשונה בישראל הפועלת בשיטת הלקוח קובע את המחיר, מתרחבת ומשיקה סניף חמישי במתחם ביג פולג, בנתניה. הסניף החדש, בשטח כ-600 מ"ר, מצטרף לסניפי הרשת בראשון לציון, צ'ק פוסט חיפה, צומת בילו ובאר שבע, ונפתח בהשקעה של כארבעה מיליון שקלים.
|
|
|
ארומה ישראל ממשיכה להתרחב גם בימים אלה ופותחת שלושה סניפים חדשים הממוקמים במתחם חוצות שפיים, נס ציונה - ישפרו סנטר ובמרכז G כפר סבא. בכך מעמיקה הרשת את התרחבותה ברחבי הארץ. פתיחת סניפים אלה הנה נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של ארומה ישראל כרשת בתי קפה מובילה.
|
|
|
|
|
|
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
|
|
|
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
|
|
|
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|