חברת מירס תקשורת יוצאת (יום א', 24.5.09) בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת מכשיר הדגל של החברה, בעלות כוללת של כשני מיליון שקלים.
הקמפיין כולל שלטי חוצות בערים המרכזיות ובתחילה יעלה כטיזר תחת הסלוגן - "כזה עוד לא ראית", בהם נראה וילון אדום המכסה את המכשיר. במהלך השבוע הקרוב תחשוף החברה את תמונת המכשיר על-גבי שלטי חוצות ופרסום בעיתונות הארצית.
הקמפיין מבוסס על מכשיר הדגל של החברה לתקופה הקרובה: ה-i9 שהוא המכשיר המתקדם והמעוצב ביותר שהשיקה החברה עד היום. המכשיר החדש כולל לחצני מגע, מסך פנימי וחיצוני גדול, GPS מובנה, ווקי טוקי בלחיצת כפתור ושאר התכונות של מכשיר סלולרי.
במקביל משיקה החברה מהדורה בלעדית של ה-i9 הממותג בלוגו של חברת פרארי, יצרנית מכונית המרוץ. בנוסף ללוגו המתנוסס על-גבי המכשיר מופיעים על המסך מגוון טפטים של מכוניות הפרארי ורינגטונים של קולות מנועים.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב.
גיא ידלין, המשנה למנכ"ל מירס וסמנכ"ל השיווק: "חברת מירס מציעה ללקוחותיה מכשיר מתקדם ומעוצב לשימושם העסקי והפרטי. מדובר במכשיר שיאפשר ללקוחותינו ליהנות ממכשיר מעוצב ודק במיוחד ובמקביל מציע גם את היישומים הייחודים שפיתחה חברת מירס, ביניהם: שני קווים במכשיר אחד ושיחות ווקי טוקי לקיצור זמן וייעול תהליכים".