בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
קרסו מוטורס יוצאת בקמפיין פרסום לרגל השקת רנו קולאוס
|
- הודעה מטעם קרסו מוטורס
מאת:
טלי תובל | | דניאלה רייבנבך תקשורת
|
קרסו מוטורס, יבואנית מותג הרכב רנו, יוצאת השבוע בקמפיין פרסום, לרגל השקת מכונית השטח החדשה והמרווחת, רנו קולאוס. ההשקעה בקמפיין נאמדת ב-1,200,000 שקלים. הקמפיין, נערך על-ידי משרד הפרסום גליקמן, נטלר סמסונוב, תחת המסר: "השיק הצרפתי מגיע לשטח". הקמפיין יכלול: מודעות פרסום בעיתונות הארצית ובמקומונים, פרסום באינטרנט ונראות כוללת בסניפים ברחבי הארץ. אסף שטרנברג, מנהל מותג רנו, מסר כי: "הקמפיין מדגיש, את המאפיינים הבולטים של הרנו קולאוס כרכב כביש שטח המשלב את הנוחות והפינוק של רכבי רנו עם יכולות שטח וטכנולוגיה מן המתקדמות בסגמנט. בפיתוח הקולאוס ניתן דגש רב על עיצוב אלגנטי ומראה יוקרתי, עם זאת נקבע תג מחיר אטרקטיבי ביותר והוא מוצע החל מ-153,000 שקלים. קולאוס מסמן צעד חשוב בפיתוח של מותג רנו, הן באירופה והן בעולם הרחב". קרדיטים: יגאל שמיר - סמנכ"ל קריאטיב; מיכל מנגוט - ארט דיירקטור; נעם פתחי - קופירייטר; משרד אינטראקטיב - וובסנס; מורן אליאסף - תקציבאית; עירית פסטרנק - סופרוויזרית; מפיקה - מירי סלהוב-מודעי.
|
תאריך:
|
15/06/2009
|
|
|
עודכן:
|
15/06/2009
|
|
טלי תובל
|
|
חברת פרסקו ממושב חצבה בערבה, בבעלות משפחת שטרן, הפקידה את טיפול יחסי הציבור בידי משרד ניוז יחסי ציבור, המנוהל על-ידי רחל לרנר, עיתונאית לשעבר.
|
|
|
קניון ערים מקבוצת אמות השקעות, הקניון המוביל באזור השרון, מכריז על SUPER DAY - ארבעה ימים של חגיגת מבצעים בחנויות הקניון במסגרתם יינתנו עד 70% הנחה, יחולקו מתנות והפתעות לקונים, תינתן כניסה אחר-הצהריים לפעלטון לקונים ועוד.
|
|
|
המכביה ה-18 (13 ליולי) צפויה להיות הגדולה אי-פעם וישתתפו בה 65 מדינות שישלחו כ-7000 ספורטאים, הבולטים שבהם, השחיין והמדליסט האולימפי גייסון לאזאק וכדורגלן העבר האגדי, סר בובי צ'רלטון.
|
|
|
חברת דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ, מותג הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, יוצאת במהלך מיתוג חדש בהמשך למגמה העולמית ומשנה את כל תוויות ואריזות הקטשופ בישראל עם הסיסמא החדשה "צומח. לא מיוצר...". זאת במטרה ולהדגיש את רכיביו הטבעיים של קטשופ היינץ המבוססים על טהרת העגבניות הטריות הגדלות לאור השמש.
|
|
|
קבוצת קניוני ישראל, המפעילה 18 קניונים ברחבי הארץ וחברת Better Place, המקדמת את המעבר לתחבורה נקייה, חתמו אתמול על הסכם לפריסת נקודות טעינה בקניונים. על-פי ההסכם עליו חתמו מנכ"ל קבוצת קניוני ישראל, מר משה רוזנבלום, ומנכ"ל Better Place, מר משה קפלינסקי, בשלב הראשון ייפרסו עמדות טעינה בחמישה מהקניונים המובילים של החברה, ביניהם: גרנד קניון חיפה, קניון השרון נתניה, חונים קונים ראשון לציון, קניון רחובות, קניון גבעת שמואל.
|
|
|
|