ד"ר חנן גולן, העורך האחראי על תחום הרכב בהוצאת מוטומדיה, מונה לתפקיד העורך הראשי של הוצאת 'מוטו תקשורת המונים'. גולן (39) בעל תואר ראשון בניהול מאוניברסיטת תל אביב ודוקטורט בתקשורת מאוניברסיטת לונדון, ישמש כעורך הראשי של ההוצאה ויהיה אחראי על תחום התוכן בחברה.
חברת מוטו תקשורת המונים נוסדה לאחר רכישת קבוצת SBC על-ידי חברת מוטומדיה. החברה היא המו"ל של כ-15 מגזינים ביניהם מגזין מסע אחר, הורים וילדים, דרך האוכל, נישה, הגה, מוטו, להיות משפחה, גליליאו ועוד. בנוסף מוציאה החברה לאור את מחירון המשומשים הקובע של עולם הדו גלגלי (מוטו מדריך), ומחזיקה בפורטל הלייף-סטייל המוביל בארץ ifeel.co.il ובאתרי הרכב המובילים: motocar.co.il ו-motobyke.co.il.
חברת 'מוטו תקשורת', המובילה את שוק המגזינים בישראל, בחרה את משרד יחסי הציבור 'רויטל מרסיק' להוביל את קמפיין יחסי הציבור שלה.
'מוטו תקשורת', שהחלה לפעול לפני מספר חודשים, תוך שהיא מאחדת את פעילותן של מוטו מדיה ומגזיני SBC, הפכה לגוף התקשורת שמוביל את שוק המגזינים בישראל, תוך שהיא מתכננת הרחבת הפעילות בכל תחומי פעילותה: מגזיני נושא, כנסים מקצועיים, מגזיני חברות ואינטרנט.
'מוטו תקשורת' מוציאה כ-17 מגזינים שונים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות - הנמכרים בשיטת המנויים, וברשת 'סטימצקי'.
בנוסף למגזינים מפעילה 'מוטו תקשורת' את ifeel – פורטל לייף סטייל חדשני שמרכז כתבות מעולמות תוכן שונים ובנוסף גם אתרים מובילים בתחום הרכב, אופנועים, אופנה ובעלי חיים: motocar motobike fnet,, ,mypet החברה מובילה בארגון כנסים מקצועיים והוצאת מגזיני חברות ומועדוני לקוחות.
משרד 'רויטל מרסיק' יחסי ציבור וייעוץ תקשורתי מתמחה בבניית והחדרת מותגים בתחומי הלייף סטייל, בריאות וצרכנות, ובתקשורת שיווקית לחברות.