"מעבדות צוף גלובוס" משלימה בימים אלה תהליך מיתוג מחדש בהשקעה מדווחת של כ-2 מיליון שקל.
תהליך המיתוג נועד למצב את מוצרי הכוורת הייחודיים שפותחו על ידי ד"ר אלכסנדר גורושיט, אשר מיועדים למניעה ולטיפול בבעיות רפואיות שונות.
אריק פחימה, מנכ"ל "מעבדות צוף גלובוס", מוסר כי המהלך השיווקי של השקת זהות מותגית חדשה, כלל גיבוש ערכי מותג חדשים והבטחה מותגית, תוך התאמה ויזואלית של כל האמצעים השיווקיים - השקת לוגו חדש, בחירת סלוגן, עיצוב מחודש של נקודות המכירה והצבת סטנדים יחודיים בכ 100 נקודות מכירה בארץ, אריזות מוצר חדשות, הפקת קטלוגים חדשים, ועד השקת אתר אינטרנט מחודש המותאם לתהליך המיתוג.
המיתוג ילווה בקמפיין פרסומי נרחב, תחת הסלוגן "מן הצוף אל הגוף" - באמצעות משרד הפרסום Thinkdesign . ההשקעה בקמפיין בהיקף כולל של כ - 3 מיליון שקל, והוא יכלול חסויות בטלויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות הכתובה ומגזינים העוסקים בבריאות ולייף סטייל, וכן תשדירים ברדיו ומודעות באינטרנט.
מטרת המהלך הינה יצירת מודעות למוצרי הכוורת המהפכניים שאין דומה להם בעולם, המבוססים על שיטת הזנה של דבורים בצמחי מרפא. בגוף הדבורים מתבצע תהליך המעצים את תכונות צמחי המרפא, והתוצאה הינה מוצר כוורת מיוחד בעל תכונות בריאותיות. אופן ייצור המוצרים מבטיח ספיגה מלאה של החומרים הפעילים בגוף האדם ושיפור משמעותי תוך זמן קצר. המוצרים מיועדים לטיפול בבעיות רפואיות שונות, כמו: בעיות במערכת העיכול, חולשה פיזית ומנטלית,בעיות חניכיים, מחלות חורף, און מיני ועוד.
החברה ממשיכה בפיתוח וייצור סוגים רבים של מוצרי כוורת ייחודיים המשווקים בארץ ובעולם: בארצות הברית, בקנדה, באנגליה ובגרמניה...השמים הם הגבול!!!!
מ"הרודס" לונדון נמסר והופיע ב"סקיי-ניוז" כי סלבריטאים רבים משתמשים במוצרי החברה, בין השאר: הזמרת המצליחה קלי מינוג וסיינה מילר...