חברת NASCENT משיקה אתר אינטרנט חדשני למשרד עוה"ד GKH
www.gkhlaw.com. האתר תוכנן בטכנולוגיית "טקסט טלסקופי", שהינה כלי אינטרנטי שנוצר באמצעות סינטזה בין עולם ממשקי המשתמש ופיתוח של יכולות ההיפר-טקסט. האתר הייחודי מציג חדשנות טכנולוגית וגישה חדשה להצגת המידע של משרדי עוה"ד.
"טקסט טלסקופי" הינו כלי שהמבוסס על פיתוח של ג'ו דייוויס
www.telescopictext.com, כלי זה מאפשר לראשונה ניווט מהיר ונוח בתוך דפי אינטרנט עמוסי תוכן טקסטואלי. בצורה זאת נוצרת חוויה אינטראקטיבית אישית ומעניינת לכל גולש על-ידי בחירה אישית במילים הרלוונטיות החושפות תוכן נוסף רחב יותר. השימושים בטקסט טלסקופי בלתי מוגבלים ויכולים להפוך מגוון גדול של אתרי אינטרנט עמוסי מידע להרבה יותר קלים לשימוש. הפניה מסובכת, טקסטים ארוכים ותיאורים מפורטים מעובדים ישירות לתוך הטקסט האינטרנטי. המשתמש מקליד את מילת המפתח בה הוא מעוניין, אשר מרחיבה את הטקסט לכלל הנושא. בנוסף, הוא יכול להישאר על אותו עמוד ו"להרחיב" ו/או "לכווץ" את הנושאים לפי רצונו.
חברת העיצוב הבינתחומית, NASCENT, שאיפיינה ועיצבה את האתר החדש, בחרה לאמץ ולפתח טכנולוגיה זו לאחר מחקר מעמיק בנושא האינטרקציה של לקוחות פוטנציאלים המחפשים משרדי עריכת דין והבנת המגמות המתפתחות ברשת.
אסף גרי, מנכ"ל חברת NASCENT מוסר: "באופן מסורתי משרדי עו"ד הינם בעלי אופי שמרני וכך גם אתרי האינטרנט שלהם. במקרה זה, משרד עו"ד GKH מתמחים במתן יעוץ לחברות הייטק, בנוסף לחברות מתחומים יותר מסורתיים, ולכן אחד האתגרים שלנו היה להציג גם באתר את הזיקה שלהם לחדשנות. טכנולוגיה זו לא באה לידי ביטוי עד היום בעולם הצרכני אלא הייתה קיימת רק ככלי טכנולוגי. בפרויקט זה, לקחנו טכנולוגיה קיימת, פיתחנו אותה והבאנו אותה לעולם הפורטנים האינטרנטיים של חברות. שילבנו בעמוד הבית של האתר יכולת חיפוש בשיטה זו, המאפשרת בחירה על-פי תחומי שירות ו/או עורכי דין מומחים ללא מעבר לדפים נוספים. כך מקבל הגולש מענה מיידי לצרכיו הראשוניים ונמנע מביזבוז זמן יקר. שימוש נרחב יותר בטכנולוגיה נעשה בכל עמודי התוכן הפנימיים של האתר, מה שמאפשר לגולש לעיין באופן תמציתי או מעמיק לפי רצונו".