בעיצומה של תקופה החגים, רשת מלונות C-HOTELS יוצאת לראשונה בקמפיין אוטובוסים תדמיתי וחדש.
הקמפיין הופק באמצעות חברת הפרסום כנען והוא יעלה למשך כחודש ימים. במסגרת הקמפיין יפורסמו מודעות תדמית אשר יתנוססו על-גבי הקווים המובילים של אוטובוסי דן שנבחרו בקפידה. מודעות הפרסום מתייחסות לארבעת בתי המלון השייכים לרשת ובשפת ה-C אשר הונחלה ברשת מאז מיתוגה מחדש. במודעה הודגש ייחודו של כל מלון, על-פי מאפייניו ויתרונותיו הבולטים:
- אחוזת אסיינדה ביער - "C הפינוק";
- מלון נווה אילן - "C הירוק";
- C הוטל טבריה - "C הכנרת";
אור ברקת, סמנכ"ל השיווק ברשת C-HOTELS, מסרה כי מאז מיתוגה מחדש, יצאה הרשת לדרכים חדשות בכל המישורים, ביניהם פנייה לאפיקי שיווק ופרסום חדשים. בהתאם, זוהי הפעם הראשונה שהרשת יוצאת בקמפיין אוטובוסים.
מטרתה העיקרית של הפעילות להגביר את המודעות ולהזמין לקוחות ותיקים וחדשים, לחוות ולהתרשם מהרשת במתכונתה החדשה וממלונותיה. כל אחד ממלונות הרשת מציע חווית נופש ייחודית, כשעיקר הדגש הרשתי מופנה לאווירה החמימה ולשירות האינטימי והאישי.
רשת מלונות C-Hotels מציעה חווית נופש ייחודית ומגוונת. הרשת כוללת ארבעה בתי מלון בפריסה ארצית, ביניהם: אחוזת אסיינדה ביער, מלון ספא ונופש המציע אווירה פסטורלית ומרגיעה במרומי יערות הגליל. נווה אילן הטובל בנוף הקסום של הרי יהודה, C הוטל טבריה הצופה אל נוף הכינרת והרי הגולן, ו-C הוטל אילת הממוקם בלב העיר ונפתח השנה מחדש לאחר שיפוץ ושדרוג.