BPROTECT, מערכת הגנה אלקטרונית מקיפה ומתקדמת, בקמפיין תקשורתי נרחב בעלות כוללת של כשני מיליון שקלים. הקמפיין יעלה השבוע בטלוויזיה וברדיו למשך כחודשיים תחת הסלוגן "ביטחון חכם לכל בית, ביטחון חכם לכל עסק".
במרכז הקמפיין מונולוגים "קורעי לב" של דמויות שנפגעו בעקבות הופעתה של BPROTECT בשוק. הגנב, שמתלונן על כך שהוא מובטל בגלל מערכת המיגון החדשה, כלב השמירה שנשאר מחוסר עבודה, והגדר החשמלית שננטשה בעקבות התקנת המערכת.
השירות מעניק שורת פתרונות רחבה בתחום האבטחה, באמצעות ממשק אינטרנט זמין וידידותי. החבילה האחידה כוללת מענה ללקוח, בין השאר, בתחומי תשתיות התקשורת והביטוח.
BPROTECT נמנית עם קבוצת T&M ישראל, מקבוצות האבטחה המובילות בארץ וחברה-בת של T&M ניו-יורק. הודות לשותפות האסטרטגית עם בזק עסקים וקבוצת מדנס, מציעה BPROTECT תמהיל פתרונות אבטחה, תשתיות תקשורת וביטוח במחיר מסובסד ובפרישת תשלומים.
קרדיטים: סמנכ"ל לקוחות: דני ברנדה, מנהל קריאטיב: מוטי רובינשטיין, סופרוויזרית: שרית שטרנהל, תקציבאית: גלי שחם, קופירייטרית: יעל קורן, מעצבת: קארין גרוס, ארט: לנה שיין, פלנרית: מיכל הדי-כהן, מפיקה: רוני רוטמן, יחסי ציבור: גלאי תקשורת.