|
מתוך הקמפיין [צילום: קובי קוונקרס]
|
|
|
|
|
חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, פותחת בקמפיין טלוויזיוני למשפחתית החדשה מבית פיאט - הבראבו. הקמפיין, בתקציב של שלושה מיליון שקלים, ידגיש את הדינמיות והביצועים של המכונית החדשה תוך שימוש בסיסמא "אקשן משפחתי". לקמפיין אחראי משרד הפרסום דרורי שלומי.
בסרטון הפרסומת, שחלקו הגדול צולם ברכבת ההרים בסופרלנד, תיראה משפחה בת 4 נפשות המביעה אדישות מוחלטת בעת הרכיבה על המתקן בזמן שכולם מסביבה צועקים מהתרגשות. בפריים שלאחר מכן תיראה המשפחה נוסעת בבראבו כשהיא מתלהבת ומניפה ידיים לכל עבר. הקמפיין הוא מהלך משלים לקמפיין שלטי החוצות המלווה את השקת המכונית בישראל.