הרשת ביצעה מתיחת פנים ללוגו והחליפה את הסלוגן מ"רמי-לי רשת אופנה להריון" ל-"9 months" המשקף את המענה הכולל שהאישה ההרה תמצא ברמי-לי.
לדברי רועי מזרחי, סמנכ"ל החברה: "המשפט רשת אופנה להריון ליווה את רמי-לי מהפיכתה לרשת בשנת 2001 עם פתיחת הסניף הראשון בקניון רננים. רמי-לי ביססה מאז את מעמדה כרשת אופנה להריון הגדולה, היחידה והמובילה במדינה המזוהה היום עם המילים רשת אופנה להריון, כך שהן מיותרות. לעומתו הסלוגן 9 months משקף את המענה הכולל שהאישה ההרה תמצא ברמי-לי. החל באופנה, מוצרי טיפוח, הלבשה תחתונה וכלה באופנת new born לרך הנולד".
להשיג ב-25 סניפי הרשת ברחבי הארץ, אתר החברה:
www.rami-lee.co.il. שירות לקוחות 03-5114433.