טוטו-ווינר משיק קמפיין חדש למותג ווינר לקראת משחקי ההכרעה בליגת האלופות ואירועי הספורט הגדולים באירופה. הקמפיין כולל שני סרטים, שמדגישים את האסטרטגיה של המותג: המשחק בווינר מעצים את ההנאה והחוויה בצפייה במשחקים וכן נכסיות מותג ווינר: בידור, הנאה, ריגוש, מתח ספורטיבי, תחרותיות ושמחת הניצחון.
הסרטים מציגים באמצעות הומור בית ישראלי טיפוסי, שבקומתו התחתונה החיים מתנהלים כשגרה ומעליו מתנהלת פעילות ערה של צפייה בליגת האלופות. מה קורה בדירה התחתונה של? הטיח נושר מהתקרה והרהיטים זזים כשהחברה מלמעלה מגלים שזכו בווינר.
חיים עורקבי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בטוטו-ווינר, מדגיש: "אנחנו ממשיכים לטפח את הקשר הישיר והמוכח, שבין השתתפות בווינר לבין חוויית הספורט. אנו מציעים מותג צעיר, דינמי ומרתק, שההשתתפות בו מגדילה את ההתרגשות וההנאה מהמשחק עצמו".
ליגת האלופות מהווה את אחד המנופים העסקיים החשובים של ווינר במהלך השנה. ווינר הוא מותג ההגרלות המוביל בארץ והכנסותיו, המהוות כ-87% מכלל הכנסות טוטו-ווינר, הן מעל 1.3 מיליארד שקלים בשנה.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום יהושע TBWA והושקעו בו כחצי מיליון דולר.