חברת מגה מדיה פרסום חוצות בע"מ גאה להציג סמליל (לוגו) חדש. הסמליל החדש יחליף את הלוגו המוכר והידוע, איתו פרצה MEGA MEDIA לשוק הפרסום מיום תחילת פעילותה לפני חמש שנים.
שינוי הסמליל בא לתת לחברה בולטות גבוהה יותר, שכן רוב שלטי החוצות שלה ממוקמים בצירים ראשיים בעלי נפחי תנועה מהגבוהים בארץ, על כן הסמליל אמור להיות ברור, קצר וקליט לעוברים והשבים.
הסמליל מורכב מהאותיות M M המרכיב את צמד המילים MEGA MEDIA, ייתן זיהוי מיידי עם הסמליל הישן של החברה, דבר שחשוב לנו מאוד, שכן צבעיו ואופן כתיבתו נותרו באותו סגנון.
בחודשים האחרונים החלה חברת MEGA MEDIA בתהליך צמיחה בכיוונים נוספים מעבר לשלטי הענק ולכן ה-Title "OUTDOOR ADVERTISIN" שהיה רשום עד עתה מתחת לסמליל, פחות מתאים לאופייה ולחזונה של החברה כיום, מאחר שהוא מגביל את פעילותה.
על יצירת הסמליל החדש אחראית המעצבת המוכשרת, אלינה מלול, שכן אלינה הייתה קשובה לצורכי החברה ולמסר אותו החברה מנסה להעביר באמצעות הסמליל.
לדברי מנכ"ל MEGA MEDIA, דני מולדבסקי, היה לנו חשוב מאוד, למצוא את הדרך לשלב בין הסמליל הישן והחדש, כפי שניתן להבחין השינוי איננו קיצוני והתוצאה מדברת בעד עצמה, התהליך היה כרוך בחשיבה מרובה ובעשרות ניסיונות שלא עלו בקנה אחד עם המוצר הסופי אליו שאפנו להגיע.
כמו-כן מוסיף מולדבסקי, שינוי סמליל הינו דבר מצוין, סוג של רענון לחזותה של כל חברה, מנגד זהו מהלך שלא עושים אותו לעיתים תכופות, מאחר שהתוצאה יכולה להיות בלתי-הפיכה שכן קהל לקוחות החברה יכול לא לזהות את החברה, ומהלך זה דורש המון מחשבה ויצירתיות.
במהלך תהליך המיתוג, יוחלפו כל שלטי הסמליל בכל שטחי הפרסום של החברה, בששת הערים בהן יש לנו פעילות, כמו-גם כל החומר השיווקי של החברה.
בימים אלה אנו עובדים על בניית אתר אינטרנט חדש, אשר יושק בקרוב.