בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מותג משחות השיניים אקוהפרש יוצא בקמפיין חדש
|
- הודעה מטעם אקוהפרש
מאת:
עדי אדרי | | סנדיק קומיוניקיישן
|
מותג משחות השיניים אקוהפרש עולה בקמפיין רחב היקף אשר נועד לתמוך במבצע "פס הזהב". הקמפיין שהופק באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, יעלה למשך שלושה שבועות בטלוויזיה (ערוצים: 2, 10, 24, 9) ובאינטרנט (באתרים: ynet, נענע, msn). היקף הקמפיין נאמד בכ-1.5 מיליון שקלים והסלוגן שילווה אותו: "מצא את פס הזהב וזכה". "מבצע פס הזהב" המבצע מתקיים לראשונה בישראל ואחר-כך יועתק לאיטליה, גרמניה, צ'כיה וסלובקיה. המבצע יתקיים במהלך חודש יוני ובמסגרתו יעלו על המדפים אריזות מבצע של משחות השיניים אקוהפרש הנושאות את הכיתוב "מצא את פס הזהב וזכה". מי שירכשו את אריזות המבצע וימצאו בתוך המשחה שבשפופרת פס זהב - יוכלו לזכות בקונסולת Wii מבית נינטנדו. פרטים נוספים אודות המבצע ניתן למצוא באתר האינטרנט: www.aquafresh.co.il. קרדיטים: ענת לבנטון - מנהלת לקוחות, רוני שוורץ - תקציבאית, אורטל מימון - סופרוויזרית דיגיטל, מאיה קוסשווילי -תקציבאית דיגיטל, זיו מאירי - מנהל קריאטיב.
|
תאריך:
|
09/06/2010
|
|
|
עודכן:
|
09/06/2010
|
|
עדי אדרי
|
|
חברת רמדור מקבוצת טופ גרופ (Top Group) הנסחרת בבורסה בתל אביב, המתמחה בפתרונות תוכנה לענף הבנייה, התשתיות וההנדסה, מעלה קמפיין אינטרנטי רחב היקף לקידום מערכת @VIEW פרי פיתוחה, המשמשת לניהול פרויקטים באינטרנט.
|
|
|
חגי נצר, 38, מונה למנהל פרויקטים ב-CA טכנולוגיות. בתפקידיו הקודמים שימש נצר כמנהל פרויקטים בחטיבת מערכות המידע הגלובלית של נס טכנולוגיות ואף ניהל פרויקטי SAP בנס ישראל. בנוסף עסק נצר גם בניהול פרויקטים באמדוקס וקומברס. נצר בעל תואר מהנדס תעשיה וניהול מהטכניון.
|
|
|
ד"ר יובל דור מהמחלקה לביולוגיה התפתחותית וחקר הסרטן, במכון למחקר רפואי ישראל-קנדה, בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה בירושלים, זכה בפרס ה-JDRF לחוקר צעיר מצטיין לשנת 2010 ע"ש ג'רולד וקיילה גרודסקי. הפרס ניתן לד"ר דור על מחקרו העוסק בביולוגיה של תאי ביתא מייצרי אינסולין בלבלב, ובאפשרות לפתח גישות לתרפיה רגנרטיבית (חידוש תאים) בחולי סוכרת.
|
|
|
אתר ynetshops מבית ynet, מרחיב את פעילותו ומציע לגולשיו, לצד מוצרי חשמל וצריכה רבים, גם אלבומי תמונות אישיים מודפסים. האתר החדש, הנקרא ynetAlbums, מתופעל על-ידי קבוצת חברות שמעוני, המייצגת בישראל את חברת FUJIFILM וחברות נוספות.
|
|
|
רשת האופטיקה עיניים, תצא בבמהלך יוני בקמפיין פרסום רחב, תחת הסלוגן: "מאחורי כל משקפיים יש עיניים", לרגל השקת קולקציית קיץ 2010.
|
|
|
|