|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

הוט מעלה קמפיין שיווק חוצה פלטפורמות לקידום TLV

- הודעה מטעם הוט
20/06/2010  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: הילה שפיר  |    |  הוט
כוכבי הסדרה [צילום: אלדד רפאלי]

לרגל השקת הסדרה "TLV - עושים את תל אביב", דרמת הריאליטי החדשה שתעלה ב-28.6 בערוץ הוט בידור ישראלי, יוצאת הוט בקמפיין שיווק חוצה פלטפורמות לקידום הסדרה. הפעילות נעשית באמצעות משרד הפרסום לנוער teenk ומשרד הפרסום באומן בר ריבנאי בהשקעה כספית מוערכת של כ-750,000 שקלים.

הקמפיין השיווקי לסדרה יכלול מספר פלטפורמות פרסומיות, ביניהן: שילוט בתחנות אוטובוס ברחבי תל אביב, מכוונים, קמפיין באנרים באינטרנט, פרסום ופעילות ברשת החברתית פייסבוק תחת הסלוגן - "TLV - עושים את תל אביב".

לצד הקמפיין הפרסומי יעלה בפייסבוק פורטל תוכן ייעודי לסדרה שיכלול היכרות עם הדמויות, סרטונים, תמונות וקטעים בלעדיים מאחורי הקלעים. לצידם יהיו אפליקציות אינטראקטיביות ייחודיות המשיקות לעולם התוכן של הסדרה - תל אביב - הכוללות משחקים וחידונים נושאי פרסים על החיים בתל אביב, ההווי שלה וברנז'ת התקשורת והבידור הפועלת בה.

בנוסף, בימים הקרובים ייערך מפגש חגיגי עם 100 בני נוער מכל רחבי הארץ שיגיעו לצפות בפרק הפתיחה של הסדרה ולהכיר מקרוב את ארבעת הכוכבים הצעירים העומדים במרכזה.

ארבעת הזוכים בפעילות יוכלו להזמין חבר טוב וביחד עם סלב פופולרי לעשות את תל אביב ביום כיף תל אביבי סוער שיכלול ביקור באחד מכלי התקשורת המובילים, מסע שופינג מפנק בליווי סטייליסט וארוחה במקום הכי ברנז'אי בתל אביב.

TLV - "עושים את תל אביב" הינה דרמת ריאליטי חדשנית בת 26 פרקים בהפקת אבוט רייפ מאירי, שתעלה בערוץ הוט בידור ישראלי החל מ-28.6.10 בימים ב'-ד' בשעה 22:30 ובבכורה ב-HOTVOD כבר ב-24.6.10.

הסדרה עוקבת אחר ארבעה צעירים שנבחרו אחרי אודישנים נרחבים בכל רחבי הארץ, ואינם מכירים אחד השני, שעוברים לראשונה אל העיר הגדולה - תל אביב. הם נכנסים לגור יחד כשותפים בדירה יוקרתית במרכז העיר וכל אחד מהם - מקבל את ההזדמנות שרבים חולמים עליה - להשתלב בתעשיית הבידור והתקשורת. הסדרה תעקוב אחר המפגש המרתק שלהם עם המציאות החדשה בלב תעשיית הבידור והתקשורת והחיים המשותפים בעיר הגדולה.

תאריך:  20/06/2010   |   עודכן:  20/06/2010
הילה שפיר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
השחקנית ג'וליאן מור, נבחרה להוביל את קמפיין מותג משקפי השמש ומסגרות הראייה בולגרי, לעונת אביב-קיץ 2010.
20/06/2010  |  אורן לוי  |   הודעות כלליות
משרד התרבות והספורט הכריז על 12 אמנים מצטיינים, אשר ישולבו בהוראת אמנות בחטיבות הביניים ובתי הספר התיכוניים ברחבי הארץ בשנת הלימודים הקרובה. הזוכים ייהנו ממענק חודשי של 4,300 שקלים לחודש תמורת 32 שעות הוראה שבועיות במשך שנת לימודים הקרובה.
במסגרת שנת העשור של פרויקט תגלית, תגיע לארץ ב-21.6, קבוצה של 25 בוגרי תגלית מוושינגטון, שנבחרו מבין מועמדים רבים, אשר כבר מעורבים בפעילות בקהילה היהודית. מטרות המשלחת שתשהה בארץ עד ה-28.6, לפתח ולחזק את מיומנויות הפעילות הציבורית והקהילתית של הבוגרים, להעשיר את קשריהם עם החברה הישראלית ולהעצים את יכולתם לשמש כמסבירים עבור מדינת ישראל, ליצור חיבור הדדי עם הצעירים ישראלים הפעילים בתחומים העסקיים והחברתיים ולבנות עתיד למנהיגות יהודית צעירה בארה"ב.
20/06/2010  |  שי טרי-טל  |   הודעות כלליות
רשת ביתילי, רשת הריהוט והעיצוב המובילה בישראל, עולה בימים הקרובים עם קמפיין טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ורדיו בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון שקלים.
20/06/2010  |  בתי נחמיאס  |   הודעות כלליות
קבוצת קניוני ישראל, המונה 18 קניונים ברחבי הארץ, נרתמת למען החזרתו של גלעד שליט ומציינת את השנה הרביעית לחטיפתו ביום שישי ה-25.6.10 ,בחלוקה של 18,000 בלונים צהובים שעליהם יודפס: "מוקדש באהבה לגלעד שליט".
20/06/2010  |  זיוה וייס  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il