בימים אלה מודיעה חברת דיזנהאוז על הוספת שירות חדש "טרום טיסה מהבית". שירות זה מתווסף למגוון השירותים הרחב שמציעה החברה, ויהיה זמין מעתה לכל לקוח בטיסות אל על שיחפוץ בכך.
שירות ה"טרום טיסה מהבית" (המוכר יותר בכינוי "צ'ק אין") מיועד לחסוך זמן בעמידה בתורים בשדה התעופה שעות לפני ההמראה ולהגיע נינוח וחופשי לטיסה. ניתן ליהנות מהשירות בכל מקום (מאשקלון עד עכו ואזור ירושלים) והוא ניתן לנוסעי אל-על בטיסות הממריאות מישראל. דיזנהאוז תאפשר ללקוחותיה ליהנות מהשירות ולבצע הזמנות מרגע רכישת הכרטיס ועד 48 שעות לפני מועד הטיסה.
מחיר השירות: נוסע בודד ללא כבודה (מיועד לאנשי עסקים) - 49 דולר, נוסע בודד - 79 דולר, זוג או משפחה עד 6 נפשות - 99 דולר, כל נוסע נוסף במשפחה - 5 דולר, קבוצה (מעל 8 נוסעים בכתובת) - 20 דולר לנוסע.
לדברי גלעד ברובינסקי, מנהל השיווק של דיזנהאוז, "השירות החדש מהווה חלק ממגוון חידושים שאנו מתכננים בכדי לשפר את השירות ללקוחותינו. אנו משתדלים לחדש כל העת ולא לקפוא על השמרים, תוך שמירה על סטנדרט גבוה של שירות. שירות טרום טיסה מהבית יאפשר ליחידים, משפחות או קבוצות שחפצים בכך הגעה נוחה ונעימה יותר לשדה התעופה".
דיזנהאוז (
www.deasy.co.il) הינה אחת מחברות הבנות בקבוצת אי.די.בי והיא החברה המובילה בתחום הנסיעות והתיירות בארץ. החברה הוקמה ב-1926 ומעסיקה כ-500 עובדים. היקף המכירות שלה בשנת 2008 חצה את קו ה-350 מיליון דולר. החברה מעניקה שירותים בכל מגוון תחומיי התיירות: תיירות יוצאת, תיירות נכנסת, הפקת כינוסים ואירועים מקומיים ובינלאומיים, תיירות פנים, והתמחות במתן שירותי נסיעות עסקיות. יתרונה של החברה הוא במבנה הארגוני היעיל שלה, בשירות המקצועי, האמין האדיב והאישי של עובדיה ובכוח הקניה והמיקוח שלה בפריסה עולמית.
לדיזנהאוז 60 סניפים בכל רחבי הארץ. כמחציתם בתוך חברות עסקיות ובקיבוצים. בנוסף, מפעילה החברה מרכזי הזמנות באינטרנט ובטלפון. החברה מצטיינת ברמת השירות הגבוהה אשר היא מספקת לנוסעים פרטיים ולחברות מהגדולות במשק הישראלי.