חברת Avaya, מובילה עולמית לרשתות ושירותי תקשורת לעסקים, הכריזה על גרסה של
ה-Unified Messanger® התומכת ב-IBM Lotus. תוכנת ההודעות המאוחדות של Avaya מאפשרת גישה לכל סוגי ההודעות (דוא"ל, תא קולי ופקס) מכל מכשיר, ובכך מאפשרת לעובדים לייעל את עבודתם מול לקוחות, עמיתים ושותפים עסקיים. תמיכת ה-Unified Messanger של Avaya בלוטוס של IBM, בנוסף לתמיכה ב-Microsoft Exchange, מייעלת את העבודה עם שני יישומי ה-PC הנפוצים ביותר.
ה-Unified Messanger של Avaya עונה על הדרישה הגוברת לגישה בכל זמן ומכל מקום לסוגי הודעות שונים. לפי דוח של In-Star/MDR, כ-32 מיליון מועסקים בארה"ב עבדו באופן קבוע מהבית או מחוץ למשרד בשנת 2001. הדו"ח צופה כי מספר זה יגדל ל-42 מיליון עד שנת 2005.
ה-Unified Messanger, התומך ב-IBM Lotus Notes וב-Microsoft Exchange, מאפשר לעובדים לגשת, לאחסן ולנהל הודעות טלפון, פקס ודוא"ל מתא דואר אחד.
הפתרון מאפשר למשתמש לגשת, להעביר ולענות להודעות - כולל הודעות דוא"ל - מכל טלפון, תוך אספקת דרך נוחה לבדיקת וניהול הודעות מבלי צורך להיכנס למחשב. תכונות "מצא אותי" ו-"השג אותי" מעניקות לעובדים יותר שליטה בכל הקשור לאיך, היכן ומתי ניתן להשיג אותם - באופן פשוט ביותר.
בנוסף, עובדים יכולים להשתמש בממשק ה-web של IBM Lotus iNotes לצורך קבלת גישה למערך התכונות המלא של Avaya Unified Messanger.
חברתAvaya מתכננת, מקימה ומנהלת רשתות תקשורת ליותר ממיליון עסקים ברחבי העולם, ביניהם 90% מרשימת ה-FORTUNE ® 500. Avaya הינה מובילה עולמית במערכות טלפוניית IP בטוחות ואמינות, יישומי תוכנה ושירותי תקשורת. היכולת שלה לשלב את יישומי הקול והנתונים על גבי רשתות IT, מאפשרת לעסקים גדולים וקטנים למנף רשתות תקשורת קיימות וחדשות באמצעות הגדלת ערכן, שיפור פרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.
מידע נוסף על Avaya זמין באתר האינטרנט שלה -
www.avaya.com.